Állítólag az Apple megcsinálja az igazi, teljesen vezeték nélküli töltést
A mobiltelefonok és táblagépek után a vezeték nélküli töltők piacát is felforgatná az iPhone-gyártó. Most remélhetőleg a korábbiaknál nagyobb sikerrel.
A mobiltelefonok és táblagépek után a vezeték nélküli töltők piacát is felforgatná az iPhone-gyártó. Most remélhetőleg a korábbiaknál nagyobb sikerrel.
A Xiaomi már nagyban teszteli HyperCharge nevű rendszerét, amely kávészünetnyi idő alatt pumpál energiát a készülékbe.
144 antennát használ az az éjjeliszekrény méretű eszköz, amely a Xiaomi állítása szerint akár 5 méteres távolságból is képes tölteni a mobiltelefont. A folyamat nem valami gyors, de működik.
Az EQC divatterepjáró jelentősen rövidebb idő alatt tölthető fel árammal.
A jelek szerint ha valaki az iPhone 12 minit a MagSafe segítségével szeretné feltölteni, hosszabb töltési idővel számolhat, mint bármelyik másik iPhone 12-modell esetében.
Jóval könnyebb lenne az amerikai hadsereg számára, ha a katonák idejét és figyelmét nem a drónok töltése kötné le, ezért egy speciális töltőrendszert fejlesztetnének ki.
Érdekes koncepcióval ösztönözné az elektromos járművek használatát egy izraeli startup.
A francia település lakóitól csak annyit kér az autógyártó, hogy időnként mondják el: mennyire tetsztik nekik az elektromos autózás.
Az iPhone-ok és MacBookok után az AirPods fülhallgatójára is kiterjeszti egyik hasznos, az akkumulátort védő funkcióját az Apple.
Péntektől több száz hazai villanyautó töltőpont használata fizetőssé válik.
Kipróbáltuk, hogy mit tudnak a mostanság kapható töltők és powerbankek, melyekkel nemcsak mobilok, hanem akár notebookok is feltölthetők. Akár út közben, bárhol.
Az Apple újabb érvet talált arra, miért ne kelljen kivenni az iPhone-okból a Lightning-csatlakozót.
Még egyszer, minden jel szerint utoljára nekiveselkednek az európai döntéshozók annak, hogy egységesítsék a mobiltöltőket, és a jelenleg használatos háromféle helyett egyetlen egyfajta töltővel lehessen árulni okostelefonokat és sok más eszközt az Európai Unióban. Azt is szeretnék elérni, hogy töltő nélkül is vehessünk a boltban telefont, pár ezer forintot megspórolva. Jöhet a kábelkánaán – már ameddig egyáltalán van értelme kábelekről beszélni.
A hibrid autó választása mind fogyasztás, mind környezetvédelem szempontjából jobb ötlet, mint egy hagyományos kocsi vétele. Ám van néhány szempont, amelyre még vásárlás előtt érdemes gondolni.
Nyakunkon a minden korábbinál szigorúbb EU-s károsanyag-kibocsátási norma, amelynek csak villanyosítással tudnak megfelelni a gyártók. Ki jobban, ki kevésbé teszi elektromossá autóit, ez pedig különböző előnyökkel és hátrányokkal járhat.
A BMW brit márkájának környezettudatos modellje az eddiginél nagyobb akkumulátort kapott.
Kipróbáltuk az árammal és gázolajjal egyaránt működni képes E-osztály szedánját, amely városban hangtalan és abszolút zöld, autópályán pedig a világból kiautózós társunk lehet.
A sógoréknál már arra a helyzetre is van megoldás, ha valakinek útközben teljesen lemerül az elektromos autója.
A Mii electric 3,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 50-es tempóra. Vagyis városba tökéletes választás lehet.
A jelenleg széles körben használatos 22-75 kW-os hazai töltőknél jelentősen gyorsabb, 350 kW-os csúcsteljesítményű rendszert az OMV bábolnai töltőállomásán helyezték üzembe.