Több órára leáll este a BudapestGO alkalmazás
Tartalék fizetési szolgáltatót vonnak be a rendszerbe, emiatt a felhasználóknak az újraindulás után frissíteniük kell majd az appot.
Tartalék fizetési szolgáltatót vonnak be a rendszerbe, emiatt a felhasználóknak az újraindulás után frissíteniük kell majd az appot.
Minden nap összesen ezernél több kamera figyeli BKK-járművekről a forgalmat, így látszólag könnyen felelősségre lehetne vonni a tömegközlekedést akadályozó, szabálytalankodó autósokat. A főváros automatizálná is a levideózott szabálysértők bírságolását, de a Belügyminisztérium szerint erre nincs jogi lehetőség. Miért nem alkalmazható ilyen esetekben az, ami a gyorshajtóknál már ma is működik? És mit tesz a BKK és a rendőrség ehelyett?
A kormányzati elvonások miatt hirdetett a főváros rövid tiltakozó akciót péntekre: leálltak a BKK-járatok, szüneteltek egyes szolgáltatások. Tudósítóink ott voltak a legforgalmasabb csomópontokban.
Néhány járat kivételével az összes tömegközlekedési eszköz megszakítja az útját tíz percre.
A Metropol a hajléktalan emberek megszégyenítése után újabb célpontokat talált.
Karácsony Gergely főpolgármester szerint meg szeretnék mutatni, hogy „mi van akkor, ha ez a város nem működik”, de olyan időpontot választottak, amely nem akadályozza annyira Budapest közlekedését.
Miközben dúl a vihar a főváros költségvetése és közvetlenül a BKV körül, a kormány hirtelen pénzt adott a villamosbeszerzésre.
A budapestiek fele úgy véli, hogy sétálóövezetté kell nyilvánítani azokat az utcákat, ahol nincs átmenő autóforgalom.
Néhány hete elismerte a BKV, hogy az oroszok nem felújították, hanem újragyártották a 3-as metró szerelvényeit, illetve az is kiderült, hogy mikor lehet klíma a kocsikban. A Duma Aktuál csapata ennek örömére felidézte Tarlós István legjobb aranyköpéseit a korábban felmerült problémákról. Mond valakinek valamit a nagy fakockaszabotázs? Az összeesküvés-elméletekből pedig nincs hiány, Litkai Gergelyék elsősorban a hörcsögtulajdonosoknak és a vonatozóknak ajánlják, hogy figyeljenek.
Az is kiderült, hogy a vécéfejlesztés után, Lázár János másik vállalása is teljesülhet.
A buszok, villamosok üléskárpitjai jellemzően sokszínűek és vad mintázatúak. Ennek fő oka, hogy elrejtsék a koszt, de nem ez az egyetlen érdekességük. Sokan rondának tartják őket, ám akadnak, akik meglátják bennük a szépséget, és időről időre művészeket is megihletnek.
A külső kerületekben élőknek akarnak alternatívát nyújtani az autózással szemben.
A Építési és Közlekedési Minisztérium hét pontban fogalmazta meg, mire kötelezi rövid határidővel a vasúttársaságot.
Megkerestük a BKK-t és kiderítettük, hogy mi ennek az oka.
A megye- és országbérlet bevezetése sok bérlettípust fölöslegessé tett. A Bubi drágul.
Kuriózumnak számít Európában, hogy egy nagyvárosban ingyenes legyen a tömegközlekedés.
A német rendőrség által is alkalmazott típusra esett a BKK választása; mutatjuk, mi mindent tud a fővárosi tömegközlekedés mindennapjaiba beköltöző Motorola VB400 testkamera.
A legtöbb helyen már sikerült eltakarítani a havat, a MÁV még küszködik.