Hollandiában árulják a BKV használt, hibridhajtású buszait
A dízelmotorral szerelt és hibridhajtású Volvók karrierje nem tartott sokáig a budapesti utakon.
A dízelmotorral szerelt és hibridhajtású Volvók karrierje nem tartott sokáig a budapesti utakon.
Minél kevesebb energiát használunk, annál jobban ártunk az oroszoknak.
A Liget Budapest projekt befejezése után jelölik ki.
A városok átalakulása feltartóztathatatlan, de a transzformáció módja kérdéses. Az biztos, hogy a közlekedés átformálása az élhetőbb városok kulcsa, ez azonban nem feltétlenül jelenti az autók visszaszorítását.
Az új, időalapú jegyek kizárólag digitális formában lesznek elérhetők, papírváltozatban nem.
Bár bérleteket és bizonyos típusú jegyeket már régóta lehet vásárolni online, de az egyszeri, rövidebb utakra szóló jegyeket eddig csak automatából, vagy jegypénztáraknál lehetett megvenni.
A tömegközlekedés régóta erős kampányfegyvere a politikának. A fennakadások mintha csak akkor lennének bosszantóak, ha a másik oldal a felelős értük, míg az eredmények a saját oldal sikerei.
A politikus különféle ígéreteket tett a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő vasút-villamos gyorsításáról, az ingyenes kerékpárszállításról, a kutyás közlekedésről, de beszélt a magyar irigységről is.
A férfinak se védettségi igazolványa, se negatív teszteredménye nem volt, holott a tömegközlekedésben január közepéig csak azokkal lehet részt venni.
A kormány nagy nehezen odaadja Budapestnek a tömegközlekedés működtetésére járó milliárdokat. A pénz a túléléshez elég, de hosszabb távon csak sebtapasz egy lüktető artériás vérzésen. Az üzleti terv alapján az idei sem volt egyszerű év, de a 2022-es még keményebb lesz.
359-ről 318-ra csökken a BKK-jegyautomaták száma. A mobiljegyek népszerűsége ugyanis egyre nő, ezeket hamarosan a BKK saját Futár appjában is kapni lehet majd. Az automatákat hardveresen fejlesztik, új szoftvert kapnak és december végétől új cég üzemelteti őket. A BKK állítása szerint jóval kedvezőbb feltételekkel.
Hiába nem fizet a kormány, a fővárosi tömegközlekedés nem fog pénz híján magától leállni. A városvezetés figyelmeztető jelleggel ideiglenesen, akár percekre leállíthatja – ha vállalja ennek politikai kockázatát.
A rendezvény miatt több helyen is forgalomkorlátozásokra kell készülni, amelyek a tömegközlekedést is érintik.
A BKV a háború miatt pótalkatrészeket nem kap, de év végéig elég a készlet, a bankgaranciákat pedig már hívják le, összesen 10 millió euróról van szó. A BKV kiadásait jelentősen növeli, hogy minden drágul, beleértve az energiát, tízmilliárdos lyuk keletkezhet a vállalat büdzséjén. Áremelés nem lesz, és a szolgáltatásokból sem engednek, Tüttő Kata főpolgármester-helyettes bízik benne, hogy a választások után meg lehet állapodni a kormánnyal a finanszírozásról.
15–20 perces csúszásra lehet számítani.
Bukarest belvárosa egyetlen összefüggő forgalmi dugóvá változott. A tömegközlekedésben dolgozó sofőrök szüntették be a munkát, ez okozott fennakadásokat.
Érdemes alaposan áttanulmányozni a menetrendeket, mert sok változás lesz.
A kormány nagy nehezen odaadja Budapestnek a tömegközlekedés működtetésére járó milliárdokat. A pénz a túléléshez elég, de hosszabb távon csak sebtapasz egy lüktető artériás vérzésen.
A főpolgármester nem érti, miért kellett nyomást gyakorolniuk az illetékes minisztériumra, hogy kifizesse a törvényben garantált összeget.
A fideszes képviselő szerint a főváros feléli a bevételeit, így nem jut pénze fejlesztésre.