Óriáshitelből tartják életben a veszprémi tömegközlekedést
A helyi ellenzék szerint a városvezetés feleslegesen vett a nyakába nagy terhet két évvel ezelőtt.
A helyi ellenzék szerint a városvezetés feleslegesen vett a nyakába nagy terhet két évvel ezelőtt.
A feladatok egy kormányon belül jönnek-mennek, ezért került el tőle a Diákváros projekt ügye – mondta Fürjes Balázs. Szerinte semmi nem sürgeti a kormányt a döntésben, és csak akkor lesz Fudan Egyetem, ha a budapestiek úgy döntenek. A Miniszterelnökség államtitkára azt mondta a hvg360-nak, nem foglalkoztatja a főpolgármesteri tisztség, nincs napirenden nála a kérdés.
Az elektromosbusz-technológia készen áll a városi közösségi közlekedési feladatok ellátására, az infrastruktúra és az üzemeltetők már kevésbé – véli Kossa György, a debreceni ITK Holding elnök-vezérigazgatója. Interjú.
Egyelőre csak péntekenként, de ingyenesen lehet majd utazni.
Kipróbáltuk az új fővárosi közbringát: tudja, amit tudnia kell, élvezet használni. A legnagyobb probléma, hogy mindeközben a vacak réginek álcázza magát.
Konstancában PET-palackokkal vagy alumínium dobozokkal lehet fizetni az utazásért.
Az első kaptárakat már ki is helyezték, hogy tovább növeljék a sínek melletti zöldterületek növényvilágának sokszínűségét.
Meghosszabbították az opciós szerződést a gyártókkal, idén novemberig, illetve jövő májusig vásárolhatja meg a járműveket a BKK “megfelelő pénzügyi forrás rendelkezésre állása esetén".
A főpolgármester szerint ha később kezdődnek az első órák, akkor kisebb lesz a tömeg a BKK-járatokon.
Napi szinten most annyi autós megy át a Városligeten, mint a Petőfi hídon.
A rajzok megállókba kerülnek ki, és annak kerületnek az óvodásai készítik őket, ahol meg lehet őket csodálni.
Vissza lehet kérni a már megváltott bérletek árát is: április végéig a diákigazolvány is elég az utazáshoz az alsósoknak.
Ha komoly terhelés mellett is helytállnak az új „közbringák”, akkor jöhet az éles üzem is.
Le is kordonozzák a járművek első részét.
Húsvét hétfőig lennének érvényesek alapesetben a márciusi havi bérletek, de a minisztérium meghosszabbította az érvényességüket, hogy ne legyen nagy sorban állás.
A fővárosnak az elvonások miatt nincs pénze a bérfejlesztésre, a munkavállalók viszont 6 százalékos emelésért küzdenek.
A BKV-nál több mint 400-an nem tudnak dolgozni, de érintett a Volán és a BKK is. Maradtak már ki járatok is.
Ahol csak tud, spórolni kénytelen a budapesti közlekedésszervező cég, melynek új vezetője, Walter Katalin politikai csörtékről, fővárosi beruházásokról és az önbecsülés visszaszerzéséről is beszélt a HVG-nek.
Az angliai Coventryben indult kísérleti projektben utazási kupont adnak azoknak, akik a régi, szennyező autójuk helyett a tömegközlekedést választják.