Vasutas szakszervezet: Az emberek nem akarnak többet túlórázni, belehalnak
A Vasutasok Szakszervezete is tiltakozik a túlóratörvény ellen.
A Vasutasok Szakszervezete is tiltakozik a túlóratörvény ellen.
Új eljárást rendel el a kormány a Budapest–Belgrád-vasútvonal magyar szakaszának fejlesztésére, miután az építkezés becsült költsége mintegy 10 százalékkal megemelkedett.
Nekiütközött egy felüljárónak egy török gyorsvasúti szerelvény Ankarában, két vagon felborult, értesülések szerint vannak áldozatok – jelentette a CNN Türk török hírtelevízió csütörtökön.
A Budapest–Százhalombatta-vonalszakaszt felújítják, éppen ezen a részen történt a baleset. Emiatt szünetel a forgalom egy szakaszon, akár egy-,ásfél órás késések is várhatók.
A Budapest–Újszász–Szolnok és a Budapest–Gödöllő–Hatvan–Miskolc vonalon várhatóan 30-40 perccel nő a menetidő, egyes elővárosi vonatok Rákosnál visszafordulnak, vagy teljesen kimaradnak a menetrendből.
A Network Rail sínekre eső részeg utasokkal mutatja meg, mekkora veszélyben vannak a karácsonyi partiról egyedül hazafelé tartók.
Csépke András azt viszont elismerte, hogy november 4-én volt olyan vonat, amelyen legalább 1 állomásközben minden hely foglalt volt. A Közlekedő Tömegtől helyreigazítást kér.
A vasúttársaság szerint sokan visszaélnek az utazásra felhasznált, de le nem kezelt jegyekkel, ezért szigorítanak.
A tizenegy, jövőre forgalomba álló emeletes vonat közül nyolcnak a kocsijait Magyarországon szerelik össze, ezek közül az első már Dunakeszin van.
A Fülöp-szigetek fővárosa Ázsia egyik legzsúfoltabb agglomerációja. Jelenleg 12 millió ember él itt, 1995 és 2015 között ötven százalékkal nőtt a megapolisz lakossága. Ezzel a növekedéssel nem tudott lépést tartani a tömegközlekedési infrastruktúra.
Két órára leáll az osztrák vasúti közlekedés, a MÁV visszatéríti azoknak a jegyeit, akik Magyarországról indulnának.
Kis magyar abszurd a sínek mellől.
31 milliárd forintot költöttek a Kelenföld-Tárnok vasútvonalra, aminek részeként lifteket építettek. Ezek közül azonban csak három működik.
A Nyíregyháza–Nyírbátor- és Mátészalka–Csenger-vasútvonalak buszos pótlására keres alvállalkozót a MÁV-Start.
Az Európai Parlament képviselői támogatták azt a javaslatot, amely szerint nagyobb kártérítés járhat az utasoknak, ha késik a vonat, a fogyatékkal élő utasok számára hathatósabb segítséget ír elő, a kerékpárosok számára pedig a vasút könnyebb használhatóságát biztosítja.
Uniós pénzt nem várhatunk a Debrecen–Mátészalka-vasútvonal felújítására, hazai forrás pedig egyhamar nem lesz rá. Ez az a vonal, amit csigának öltözve futottak le.
A Politico forrásai szerint a fúziót azért utasította el az Európai Bizottság, mert a két európai vasútépítő cég összeolvadásával gyakorlatilag megszűnne a verseny.
Nem működött sem a helyfoglalási rendszer a vasúti pénztárakban, sem a jegyértékesítés a vonatokon.