Vasútvonal épül a BMW-gyárhoz, több pályaudvart is fejlesztenek
Több nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű beruházás is kezdődik nemsokára, több új vasútvonal is épül, egyes állomások pedig átalakulnak.
Több nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű beruházás is kezdődik nemsokára, több új vasútvonal is épül, egyes állomások pedig átalakulnak.
A Vasutasok Szakszervezete is tiltakozik a túlóratörvény ellen.
Új eljárást rendel el a kormány a Budapest–Belgrád-vasútvonal magyar szakaszának fejlesztésére, miután az építkezés becsült költsége mintegy 10 százalékkal megemelkedett.
Nekiütközött egy felüljárónak egy török gyorsvasúti szerelvény Ankarában, két vagon felborult, értesülések szerint vannak áldozatok – jelentette a CNN Türk török hírtelevízió csütörtökön.
A Budapest–Százhalombatta-vonalszakaszt felújítják, éppen ezen a részen történt a baleset. Emiatt szünetel a forgalom egy szakaszon, akár egy-,ásfél órás késések is várhatók.
A Budapest–Újszász–Szolnok és a Budapest–Gödöllő–Hatvan–Miskolc vonalon várhatóan 30-40 perccel nő a menetidő, egyes elővárosi vonatok Rákosnál visszafordulnak, vagy teljesen kimaradnak a menetrendből.
A Network Rail sínekre eső részeg utasokkal mutatja meg, mekkora veszélyben vannak a karácsonyi partiról egyedül hazafelé tartók.
Csépke András azt viszont elismerte, hogy november 4-én volt olyan vonat, amelyen legalább 1 állomásközben minden hely foglalt volt. A Közlekedő Tömegtől helyreigazítást kér.
A vasúttársaság szerint sokan visszaélnek az utazásra felhasznált, de le nem kezelt jegyekkel, ezért szigorítanak.
A tizenegy, jövőre forgalomba álló emeletes vonat közül nyolcnak a kocsijait Magyarországon szerelik össze, ezek közül az első már Dunakeszin van.
A Fülöp-szigetek fővárosa Ázsia egyik legzsúfoltabb agglomerációja. Jelenleg 12 millió ember él itt, 1995 és 2015 között ötven százalékkal nőtt a megapolisz lakossága. Ezzel a növekedéssel nem tudott lépést tartani a tömegközlekedési infrastruktúra.
Két órára leáll az osztrák vasúti közlekedés, a MÁV visszatéríti azoknak a jegyeit, akik Magyarországról indulnának.
Kis magyar abszurd a sínek mellől.
31 milliárd forintot költöttek a Kelenföld-Tárnok vasútvonalra, aminek részeként lifteket építettek. Ezek közül azonban csak három működik.
A Nyíregyháza–Nyírbátor- és Mátészalka–Csenger-vasútvonalak buszos pótlására keres alvállalkozót a MÁV-Start.
Az Európai Parlament képviselői támogatták azt a javaslatot, amely szerint nagyobb kártérítés járhat az utasoknak, ha késik a vonat, a fogyatékkal élő utasok számára hathatósabb segítséget ír elő, a kerékpárosok számára pedig a vasút könnyebb használhatóságát biztosítja.
Uniós pénzt nem várhatunk a Debrecen–Mátészalka-vasútvonal felújítására, hazai forrás pedig egyhamar nem lesz rá. Ez az a vonal, amit csigának öltözve futottak le.
A Politico forrásai szerint a fúziót azért utasította el az Európai Bizottság, mert a két európai vasútépítő cég összeolvadásával gyakorlatilag megszűnne a verseny.