Szarvast gázolt egy vonat Bicske közelében
A győri vonalon meghosszabbodhat az esti vonatok menetideje.
A győri vonalon meghosszabbodhat az esti vonatok menetideje.
Az innovációs és technológiai miniszter a Hungrail vasúti konferencián reagált a vasút a média által ért kritikáira. Szerinte egyrészt azért van ez, mert közelednek a választások, másrészt mert most történik valami.
Az európai uniós versenyhatóságnak azért még jóvá kell hagynia a fúziót.
Nem várta meg a minap a kassai intercity a vonal egy szakszán közlekedő, elvileg pont ehhez a vonathoz csatlakozó pótlóbuszt, ezért az utasok Magyarországon maradtak éjszakára. Évente 70-90 ilyen, illetve hasonló panasz érkezik a MÁV-hoz. De mit kell tenni ilyen helyzetben?
A baleset miatt 30-40 perces késésekre kell számítani a Budapest–Veresegyház–Vác-vonalon.
A szakszervezetek szerint egy ötéves hűségszerződés némileg segítene megállítani a munkaerőhiányt.
Csütörtökön este 6 órára a Keletihez szervezett tüntetést a MÁV körüli problémák miatt a Közlekedő Tömeg és a vonatot korábban csigajelmezben lefutó Mátészalkaleaks csoport. Szolidaritásból egy órás késéssel kezdték az eseményt, és elmondták, hogy nem politikai okokból vannak itt, mint ahogy azt a MÁV kommunikációs igazgatója állította, mert október 13-a után újra tüntetni fognak, ha a MÁV nem teljesíti követeléseiket.
Végre megtörtént az, aminek már nagyon régen meg kellett volna: a vonatokat a 4-es metróval összekötő aluljáróba költöztette a MÁV a kelenföldi jegypénztárakat a düledező állomásépületből.
Így értesült a Közlekedő Tömeg Egyesület.
A műszaki mentés várhatóan csütörtök reggelig tart majd.
Pártfüggetlen demonstrációt tartanak a Keleti pályaudvar előtt a jövő héten.
Az utasokat egy másik vonatra szállították át.
Az Eurostat felmérése szerint még mindig az autó dominálja a belföldi tömegközlekedést az összes uniós országban. A leginkább Litvániában ülnek autóba az emberek, de mennyire népszerű Magyarországon a négykerék?
A vágányzári munkák miatt.
A Zágráb felé tartó Gradec IC Dinnyés és Székesfehérvár között elütött egy embert, emiatt a Budapest-Székesfehérvár vonalon 15-30 perccel megnőhet a vonatok menetideje - közölte a Mávinform.
A helyszínen vizsgálják az eset körülményeit, egy ideig nem jártak a vonatok.
Szinte hihetetlen, de elkövette ugyanazt a hibát még egyszer a MÁV, amit már júniusban is. Ezúttal a Nyugati pályaudvar csomópontvezetőjének állásába került.
Úgy tűnik, betelt a pohár az utasoknál, petíciót adtak be, és tüntetést szerveznek a rendszeres késések és káosz miatt. A botrány a MÁV-nál már egy vezérigazgató-helyettes fejébe került. Míg ezermilliárdokat költünk el anélkül, hogy látszana a fejlődés, közben alapvető dolgok sem működnek.
A baleset hajnalban történt Tanganyika tartományban.