Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Már 173 milliárd forintnál tart a projekt.
A Magyar Közlönyben megjelent kormányhatározat szerint bruttó 7,3 milliárd forinttal drágul a Budapest–Hatvan-vasútvonal korszerűsítése. A projekt uniós társfinanszírozásban készül, a most 173 milliárdos beruházásból 93 milliárdot fizet az EU, de
a mostani hétmilliárdos drágulást állami forrásból kell fedezni.
A projekt keretében a Keleti pályaudvar – Kőbánya felső állomás közötti vasúti vonalszakaszon egy harmadik vágányt építenek ki. Emellett a Rákos–Hatvan közötti vasúti vonalszakasz vasúti pályáját és a biztosítóberendezéseit korszerűsítik, valamint ezen a szakaszon “az ETCS 2. szintjének megfelelő vonatbefolyásoló rendszert építenek ki a vonatkozó uniós és hazai előírásoknak és elvárásoknak megfelelően” – áll a kormányhatározathoz csatolt táblázatban.
Az egyik legfrekventáltabb magyarországi vasútvonal felújítása tavaly februárban kezdődött.
Mától tíz hónapon át pótlóbusz vár a Budapest és Miskolc között vonatozókra
Kezdődik a lezárás Pécel és Aszód között.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.