Különleges új üléseket tennének a vonatokra, át lehetne pakolgatni őket
A Siemens IF Design Award dizájndíjat nyert különleges üléstervével, amelyet a koronavírus-járványt követő időszakban terjesztene el, elsősorban a rövidtávú vonalakon.
A Siemens IF Design Award dizájndíjat nyert különleges üléstervével, amelyet a koronavírus-járványt követő időszakban terjesztene el, elsősorban a rövidtávú vonalakon.
A Belarusian Cyber-Partisans nevű csoport egy időre a jegyvásárlást is blokkolta. A jelenségnek az ukrajnai konfliktushoz van köze.
A kábellopás még hétfő este történt, de az a kedd reggeli közlekedésre is hatással van a MÁV szerint.
Bár az ázsiai régióban napjainkban is elérhető a nagy sebességű mágnesvasút, ezt a szakértők szerint rendkívül drága üzemeltetni. Akad viszont egy másik technológia is, aminek jóval kisebb a költségvonzata, de még nem tudni, hogyan lehetne megvalósítani. Ennél ugyanis szárnyakkal növelnék a tempót.
A szerelvény a szakértők szerint kisebb költséggel üzemel, ráadásul pontosabb, mint a „rendes” vonat. A jármű hétfőn már megtette első útját, de forgalomba csak később áll.
Kétmilliónál is többen utaztak az idén nyáron vonattal a Balatonhoz - írta Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) parlamenti és stratégiai államtitkára vasárnap a Facebook-oldalán.
A hegyeshalomi vonalon és Veszprém felé is hosszabb menetidővel kell számolniuk az utasoknak.
A kerékpáros turizmusban robbanás várható a szakemberek szerint.
A hattyú odatelepedett a másik, elpusztult állat mellé a sínekre, blokkolva a vonatközlekedést. A tűzoltóknak kellett elszállítani.
A közlekedési cégek most is hangsúlyozzák: aki tudja, váltsa meg előre a menetjegyét.
A világon elsőként sikerült több mint 1000 km/h-s végsebességet kicsikarni egy szupervonatból. A dél-koreai szerelvény egy csőben haladt.
A MÁV kiadta az adatokat: 1,7 millióan vonatoztak az idei nyári szezonban a Balatonhoz.
A jövő év első felében fejeződhet be az a modernizáció, amely keretében modernebb routerekre cseréli a belföldi járatain lévő eszközöket a MÁV. Kétszázat már bekötöttek.
Annyira zsúfolt volt szerda reggel egy nagykátáról pestre tartó vonat, hogy rosszul lett rajta egy lány. Az RTL Klub Híradója szerint lehetetlen megtartani a másfél méteres védőtávolságot, a MÁV szerint ilyen előírás már nincs is.
Ausztria és Németország felé növekszik a jelenleg közlekedő járatok száma.
Korábban 10-50 centiméteres kődarabok zúdultak a vasúti pályára.
A vihar miatt. Van, ahol késésekre kell számítani.
Hamarosan életbe lép az új vasúti menetrend, amiben jó néhány eddigi járatot rikítanak, vagy leállítanak. Mindezt ráadásul a közlési határidőn belül jelentették be.
Az arra járó szerelvény vészfékezett, de úgy sem tudott idejében megállni.