Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Korábban 10-50 centiméteres kődarabok zúdultak a vasúti pályára.
Megkezdődött szombat reggel Nagymaros és Szob között a vasúti pályaszakasz helyreállítása - közölte a MÁV.
Azt írták, hogy a pályaszakaszt megtisztítják a törmelékektől, a kidőlt fáktól és cserjéktől, és hogy a vonatközlekedés - kezdetben csak egy vágányon - várhatóan július második felében indulhat újra.
Addig pótlóbuszok szállítják az utasokat a Nagymaros-Szob, illetve a Szob-Zebegény közötti szakaszon, külön menetrend szerint.
Felidézték, hogy a szerdai esőzés több mint egy kilométernyi szakaszon öntötte el sárral, kövekkel a vasúti pályát a dömösi átkelésnél. Mintegy 70 méteren a vágány alatti töltés több helyen károsodott, az ágyazatot kimosta a hegyoldalról lezúduló víz.
Az omlások során körülbelül 800 köbméternyi, 10-50 centiméteres darabokból álló kőtörmelék került a vasúti pályára.
Előzetes becslések szerint a vágányok szabaddá tétele jövő hét második felére fejeződhet be, ezt követi a támfal mögött összegyűlt anyag kitermelése, elszállítása, amely várhatóan 7-10 napot vesz igénybe.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.
Ismeretlen tettes ellen folytatnak nyomozást.