Kereken 300 lóerővel debütált a vadonatúj BMW X1 M35i nálunk, de az USA-ban még erősebb
Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának legsportosabb verziója.
Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának legsportosabb verziója.
A plugin hibrid hajtásláncú hatalmas bajor SUV bőven kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hétköznapi gyakorlatban a BMW legkisebb SUV-jának legerősebb dízelverziója, a 211 lovas X1 23d, melyről elöljáróban csak annyit, hogy akár 4 liternél is kevesebb gázolajjal is beéri 100 kilométeren.
A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
Budaörsön és a környékbeli utakon mostantól egy dízel kombi BMW ügyeleti autóval is találkozhatunk.
Az új 7-es sorozat csúcsmodellje bőven több mint 600 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az 500 lóerőnél erősebb puttonyos hivatalos leleplezésére.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
Az újdonság sorozatgyártása idén nyár végén kezdődik majd meg.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
Az utastér mérete már a kettővel ezelőtti 5-ös BMW szintjén mozog, a csomagtartóból viszont kiharap egy jókora darabot a több mint 50 kilométeres elektromos hatótávot ígérő plugin hibrid technika. Nyúzópróbán a 330e xDrive Touring.
A vásárlók várhatóan márciusban vehetik át az első példányokat.
A 4-es kupé BMW legsportosabb változata 4 másodpercnél kevesebb idő alatt lő majd ki 0-ról 100-ra.
A modernizált technikával támadó középkategóriás szedán hazai alapára 14,75 millió forint.
Ezzel a sportos SUV-val nem okoz különösebb nehézséget a keresztben történő közlekedés.
A 3-as BMW aktuális csúcsmodellje az összkerékhajtás ellenére sem lett steril sínautó, és olyan vezetési élményt biztosít, hogy egyelőre nehéz elképzelni, miért is lenne majd szükségünk az érkezőben lévő új M3-asra.
A lágyhibrid újdonság egyrészt igen sportos, másrészt viszont nagyon keveset fogyaszt.
Mutatjuk, hogyan néz ki a bajor márka eddigi legerősebb gázolajos 3-as modellje.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
A bajor gyártó hamarosan egy erős, de keveset fogyasztó összkerékhajtású újdonsággal rukkolhat elő.