355 lóerős lágyhibrid dízelmotort kapott a családi kombi 3-as BMW
Ez a kellemesen alacsony fogyasztású 3-as BMW abszolút nem vall szégyent még a német autópályákon sem.
Ez a kellemesen alacsony fogyasztású 3-as BMW abszolút nem vall szégyent még a német autópályákon sem.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
Az A-osztály legsportosabb gyári AMG változatának teljesítményét jóval 500 lóerő fölé növelték.
A világjárvány miatt teljesen lezárt svájci sípályán igen komoly tempóval repesztett a régi Audi S6.
Ezzel a négykerékhajtású járgánnyal egy szibériai túrát is minden további nélkül be lehet vállalni.
A bajorok csúcskategóriás divatterepjáróját alaposan kiszélesítették, és gigantikus kerekeket szereltek rá.
Ez a makulátlan állapotú E30-as BMW egyenesen 1986-ba repít vissza bennünket.
A remek terepjáróképességű, de nem kicsit elavult típus mostantól egy új váltóval is rendelhető.
Az újdonsággal alig több mint 4 másodperc alatt letudható a 0-100-as gyorsulás.
A hatalmas, és könnyűnek egyáltalán nem mondható új Ford úgy gyorsul 0-ról 100-ra, mint egy sportkocsi.
Mutatjuk, hogyan néz ki a bajor márka eddigi legerősebb gázolajos 3-as modellje.
A felvétel készítéséhez használt filmes technika sokkal többet fejlődött, mint maga az autó.
Immár Magyarországon is leadhatunk rendeléseket a négykarikás gyártó nagy divatterepjárójának legfrissebb kivitelére.
A modell történetében először a Galaxy mostantól már a legnagyobb luxust kínáló Vignale felszereltségi szinttel is elérhető.