Ezek most a legolcsóbb új autók – itt a friss lista, árakkal
Szinte luxus új kocsit venni.
Minden szempontból nagy a változás: míg 2015-ben 54 különböző autómárka volt jelen a magyar piacon, tavaly már kilencven.
A négy legnagyobb piac közül háromban visszaesés volt.
Havi szinten ezernél több autót így is csak három márka tudott eladni novemberben.
A valódi piaci fellendülés még mindig nem látszik.
Nem csoda, hogy bajban vannak a gyártók.
A hazai autópark átlagéletkora 15,6 év.
Magyarországon nagyjából két év alatt jön össze ennyi.
Tíz-tizenöt százalékkal olcsóbbak ma az új autók, mint egy éve voltak.
A tavalyi év egészében az EU legrosszabbul teljesítője volt a magyar piac.
Összesen négy olyan modellt találni, amely listaáron ötmillió forint alatt elvihető.
Miközben szinte mindenhol máshol komoly növekedés van, nálunk mínusz 12,6 százalék jött össze novemberben.
A legnagyobb magyarországi autóimportőr például már jó néhány hónapja bevezette ezt a fajta árazást.
Az adásvételi szerződés megkötése után is változhat egy új autó ára, de a szerződésnek pontosan rögzítenie kellene, milyen feltételek esetén. A kockázatokat nem szabad csak a vevőre hárítani, és lehetőséget kell számára biztosítani a szerződés felmondására.
Egyelőre viszonylag alacsonyak a számok, de jól látható a kínai gyártók előretörése.
Újabb mérföldkőnek tekinthető eredményt értek el a tisztán elektromos hajtású gépkocsik.
Az európai piac több mint harmadát adják már a kisebb-nagyobb mértékben alternatív hajtásra is képes autók.
Érdekesen alakultak az év eleji számok az uniós autópiacon.
Úgy tűnik, máshol van pénz új autóra.