Megrogyott a román újautó-piac, mert nem indult el a beígért roncsautóprogram
Júniusban alig 10 ezer autót adtak át, ami az egy évvel korábbi fele.
Júniusban alig 10 ezer autót adtak át, ami az egy évvel korábbi fele.
Minden szempontból nagy a változás: míg 2015-ben 54 különböző autómárka volt jelen a magyar piacon, tavaly már kilencven.
Az európai piac több mint harmadát adják már a kisebb-nagyobb mértékben alternatív hajtásra is képes autók.
A négy legnagyobb piac közül háromban visszaesés volt.
Havi szinten ezernél több autót így is csak három márka tudott eladni novemberben.
Nem csoda, hogy bajban vannak a gyártók.
A hazai autópark átlagéletkora 15,6 év.
Tíz-tizenöt százalékkal olcsóbbak ma az új autók, mint egy éve voltak.
A tavalyi év egészében az EU legrosszabbul teljesítője volt a magyar piac.
Érdekesen alakultak az év eleji számok az uniós autópiacon.
Összesen négy olyan modellt találni, amely listaáron ötmillió forint alatt elvihető.
Miközben szinte mindenhol máshol komoly növekedés van, nálunk mínusz 12,6 százalék jött össze novemberben.
A legnagyobb magyarországi autóimportőr például már jó néhány hónapja bevezette ezt a fajta árazást.
Az adásvételi szerződés megkötése után is változhat egy új autó ára, de a szerződésnek pontosan rögzítenie kellene, milyen feltételek esetén. A kockázatokat nem szabad csak a vevőre hárítani, és lehetőséget kell számára biztosítani a szerződés felmondására.
Egyelőre viszonylag alacsonyak a számok, de jól látható a kínai gyártók előretörése.