Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Az agy túlnyomó része felesleges, gondolhatják sokan a tévhit alapján, miszerint csupán a szerv 10 százaléka aktív. Ezt már többször cáfolták: az igazi kérdés az, hogy mekkora részét használjuk valójában.
„Itt az ideje egy kicsit visszapörgetni” – hangzik el a videóban, amely két percben próbálja összefoglalni, milyen volt a buli idén augusztusban az Óbudai-szigeten. Hamarosan indul a kedvezményes jegyárusítás is.
Az egészségértés az egyik kulcsa annak, hogy mindenki szintet léphessen a saját életében és hozzájáruljon ahhoz, hogy a leginkább rászorulók is megkaphassák a legjobb kezeléseket. Az egészségértést támogató kezdeményezéseket pedig évek óta segíti az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének pályázata. Az Egészségértés Díjon elindult projektek között van például a demenciában szenvedőknek szervezett, a saját fiatalkorukat megidéző különleges program, amelyet a szentendrei Skanzen hívott életre, és az egészségügyi szakembereket a lakossággal összekötő projekt is – mondta a HVG BrandLab-nek dr. Szalóki Katalin, az Egészségértés Díjat alapító Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének (AIPM) igazgatója. Az évek óta nagy sikerrel futó díjra az idén is jelentkezhet bárki, aki újdonságot hozott létre az egészségértés területén.
Dr. Vass Dorottea egyetemi adjunktus, olvasáskutató, és csapata a könyvíráson keresztül segíti az általános- és középiskolások intellektuális és önismereti fejlődését. A D012 program keretein belül 12 lépésben vezetik végig a gyerekeket a könyvkiadás folyamatán az ötlettől a nyomdába küldésen át egészen a könyvbemutatóig. Céljuk, hogy a gyerekekből hosszútávon sikeres, innovatív és önállóan gondolkodó emberek váljanak. Dojcsák Dániel egy nagyvállalati digitális ügyfélkezelési megoldásokat fejlesztő IT cég, a 200 főt foglalkoztató Shiwaforce marketingigazgatója. A szoftverfejlesztésen túl agilis és egyéb módszertanokra, tapasztalatokra építve tanácsadással, szakmai és vezetői tréningekkel és digitális eszközök bevezetésével is támogatják a ügyfeleik hatékony működését. Kettejüket a Bridge Budapest Árnyékprogramja kötötte össze azzal a céllal, hogy hidat képezzenek az üzleti és civil szféra között. A program során látszólag két távoli terület vezetői kapcsolódnak és inspirálódnak egymás vezetői tudásából, dilemmáiból és tapasztalataiból.