Hol van már az Opel? – Így cserélődtek le a legnépszerűbb autómárkák
Minden szempontból nagy a változás: míg 2015-ben 54 különböző autómárka volt jelen a magyar piacon, tavaly már kilencven.
Minden szempontból nagy a változás: míg 2015-ben 54 különböző autómárka volt jelen a magyar piacon, tavaly már kilencven.
Az autódekor elemek gyártásával foglalkozó Mono nevével fémjelzett Ligier versenyautó az LMP3 kategóriában áll rajtvonalhoz, és a szezon előtti prológot már meg is nyerte.
Megérkezett a Skoda Elroq RS, mely a valaha készült legfürgébb sorozatgyártású közúti Skoda.
Jó példa lenne arra, hogy a kishal is bekebelezhet néha nagy zsákmányt.
A Rolls-Royce CoupéTail egy a luxus fogalmát alaposan kimaxoló egyedi új sportkupé.
Külön bringasztráda is készülne.
Nem kell majd külön applikációkkal vacakolnia az e-autósoknak.
A Genesis G90 luxusszedánra épülő újdonságok abszolút utánafordulós dizájnt kaptak.
Érdekesen alakultak a villanyautós használtpiaci toplisták tavaly.
A szupervékony menetfényt kapott Ioniq 6 most először N Line változatban is bemutatkozott, és nyáron jön a szupererős N verzió.
Több márka is kétszámjegyű növekedést jelentett márciusra az extravámok bevezetése előtt főleg a villanyautókból.
A második generációs Hyundai Nexo jelentősen továbbfejlesztett üzemanyagcellás hajtáslánccal debütált.
A Nordschleifén egy raliautókat idéző új sportos Golf határait feszegeti a Volkswagen.
A tavaly a Red Bulltól kitett mexikói versenyző több csapattal is tárgyal.
Az MG Cybersternél jelentősen könnyebb újdonság igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Franciaországban a piaci részesedése már visszacsúszott az “egyéb” kategóriába, ahol az egy százalék körüli márkák vannak.
A riválisainál jelentősen olcsóbb Aston Martin Valhalla a márka első sorozatgyártású középmotoros plugin hibrid modellje.
Az autópályás fizetésnél két martica van, a főútaknál csak egy.