Még felnőttebb lett a Volkswagen Polo
A Volkswagen megújította a Polo jelenlegi generációját. Többek között teljesen LED-es első és hátsó lámpákat kapott, valamint új vezetésisegéd-rendszert.
A Volkswagen megújította a Polo jelenlegi generációját. Többek között teljesen LED-es első és hátsó lámpákat kapott, valamint új vezetésisegéd-rendszert.
Az eddig mobil eszközök gyártásában jeleskedő kínai cég bemutatta autóját, ami nem teljesen önálló produkció, de ígéretesnek tűnik.
Falitöltő, gyorstöltő, villámtöltő – nagyjából mindenki hallott róluk, akit kicsit is érdekel az elektromos autózás. Mindez csak a jéghegy csúcsa, ha valójában arra vagyunk kíváncsiak, mivel is néz szembe, aki villanyautózással barátkozik. Az kétségtelen, hogy itt nem csak egy egyszerű "benzin vagy dízel?" kérdést kell eldöntetni. Összeszedtük, nagyjából milyen előnyei és hátrányai vannak az egyes töltési módozatoknak.
Összesen öt tisztán elektromos meghajtású modellje lesz a márkának.
A többek közt az aktuális Seat Leon formatervéért is felelős szakember gyorsan munkahelyet vált.
Nem egy kis tuningcég, hanem maga az Opel készített restomod autót a régi sportkocsijából.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
A luxus és a sportosság nagyon erős keveréke a német kupé. Egy igazán autópályákra való autó.
Úgy tűnik, az elektromos autók ígéretével most mindent el lehet még adni a befektetőknek.
Bemutatkozott a japán cég első olyan elektromos autójának koncepciója, amit Európában is árusítanak majd.
Az eredeti Volkswagen Käferre erősen hasonlító újdonság nem meglepő módon egy új villanyautó.
A Ford teljesen új fejlesztésű modellje egyfajta átmenetet képez a szabadidő-autók és a kombik között.
Alig négy hónap alatt 600 ezer forinttal nőtt az átlagár a használtautó-piacon.
Nagy akkumulátor és alacsony légellenállás teszi lehetővé a már-már dízelszintű hatótávot.
A világ egyik legolcsóbb elektromos autója hamarosan nyitható tetejű változatban is kapható lesz.
Igaz, hogy 140 lóerővel erősebb is mint a sima 600 lovas, tuning nélküli változata.
Az időjárás viszont nem volt éppen a legjobb kedvében, amikor a 1000 lóerős utcai Forma–1-es autót kivitték tesztelni.
Adott némi támpontot a Volkswagen, mire számíthatunk a városi autó friss verziójától.
A "melyik a legjobb hajtáslánc?"-kérdésre első körben egy másik kérdéssel tudunk reflektálni: "hova és milyen célra vásárolnánk új autót?". Ha erre a kérdésre megvan a válasz, akkor kezdődhet a matekozás.
A világ legnagyobb piacának akkora az ereje, hogy még a kisméretű autókból is megéri hosszított változatot piacra dobni. A nagyobb modellekből pedig kötelező.