Még felnőttebb lett a Volkswagen Polo

A Volkswagen megújította a Polo jelenlegi generációját. Többek között teljesen LED-es első és hátsó lámpákat kapott, valamint új vezetésisegéd-rendszert.

  • hvg.hu hvg.hu
Még felnőttebb lett a Volkswagen Polo

1975 óta több mint 18 millió darabot adtak el a német márka városi autójából, amely jelenleg a hetedik generációjánál jár. A most futó modellt három éve mutatták be, ennek érkezett most el az életciklus közepi frissítése. A dizájnban ennek nyomán leginkább a lámpák környéke változott, amelyet elől egy fénycsík köt össze.

A belső térben a legjelentősebb újdonság a Digital Cockpit, amely minden Polóban alapfelszereltség lett. A központi képernyő mérete 8,0-10,25 col közötti lehet, verziótól függően. A vezetési asszisztensek a márka IQ.Drive Travel Assist néven futó rendszerét jelentik, amelybe sávtartó automata, tempomat, városi vészfékasszisztens tartozik.

Három üzemanyag-takarékos, 1.0 literes benzinmotor áll rendelkezésre a hajtáshoz, valamint egy földgázüzemű modell is érkezik. Az alapverzió 79 lóerős, míg a turbómotorok 94 és 109 lovasak. A modell várhatóan 2021 végétől vásárolható meg. Az árakról még nem adtak ki hivatalos információt.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.