Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Utasként van egy olyan sejtése az embernek, hogy vonattal mintha egyre lassabban lehetne odaérni bárhová. Sok célpont esetében ez így is van – derül ki a korabeli menetrendekből.
Napokkal ezelőtt közleményben tudatta a MÁV, hogy a pályarekonstrukciónak hála, meggyorsult a dél-balatoni közlekedés. A Forbes ezen kapva megnézte, összességében lassult vagy gyorsult-e a vasúti közlekedés a kilencvenes évekhez képest.
Utasként van egy olyan sejtése az embernek, hogy nem: vonattal mintha egyre lassabban lehetne odaérni bárhová. De jöjjenek a tények, az 1991-es és az 1999-es menetrendkönyv, illetve a mostani menetrendről szóló pdf alapján. Mi a helyzet a balatoni célpontokkal? Siófok esetében tényleg javult a helyzet.
A vidéki nagyvárosokról részletes adatokat nem közölt a lap, de a menetrendek alapján Győrbe a Railjet ma éppen annyi idő alatt jut el, mint 1999-ben az Eurocity. Szeged a rendszerváltás óta változatlanul kb. 140 percébe kerül azoknak, akik Budapestről vonatoznak. Debrecenbe a menetidő 5 perccel hosszabb, mint 1991-ben, Miskolcra pedig 10 perccel nőtt a menetidő a rendszerváltás óta. Pécsnél a legnagyobb a csúszás, a Mecsek-expressz régen 160 perc alatt teljesítette a távot, ami most 175 perc alatt sikerül az InterCitynek.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ingatlanos cégeket kérdeztünk, a saját ügyfeleik között mit látnak, milyen kompromisszumokat kötnek azok, akiknek muszáj lakást venniük vagy bérelniük, de alig van miből?
A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég ígért.