Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Fidesz-kormány erősen megszórta kormányzati hirdetésekkel a nemrég még Habony Árpádhoz köthető bulvárlapot pénteken.
Óriási reklámbevétele lehetett pénteken az ingyenes terjesztésű Lokálnak:
a 16 oldalas bulvárlapból 15 reklám volt.
Ebből nagyjából 13 oldalon az állam (kormány) vagy állami cég jelent meg. Egészen hihetetlen, de:
Ami hír a Lokál szerint az, hogy “Vandálok gyújtogattak Budapesten” – ez a kormányellenes demonstrációról szól, ahol agresszív csürhének nevezik a tüntetőket. A fotókon csak rombolás látszik, a rendszeressé váló rendőri agresszió nem. Illetve bekerült negyed oldal Cookyról, aki Párizsban romantikázik.
A Magyar Hang megjegyzi, a 50 ezer példányban megjelenő és a budapesti tömegközlekedési eszközökön és csomópontokon terjesztett Lokálban listaáron egy teljes oldalnyi hirdetés ára közel bruttó 2,2 millió forint. A listaárakat alapul véve az állam 26 millió forintnál is többet költött el a Lokálnál egyetlen nap alatt, amely szintén felajánlotta magát nemrég a kormányzati médiaholdingnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.