Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A világ legnagyobb, 1600 négyzetméteren elterülő KFC (Kentucky Fried Chicken) gyorsétterme Bakuban, az 1926-ban Nyikolaj Bajev építész tervei alapján épült Sabunchu pályaudvar éttermében nyílt meg.
Úgy tűnik, Baku a kereskedelmi hasznosítással megtalálta a receptet arra, hogyan lehet megmenteni az enyészettől az építészetileg különleges értéket képviselő épületeket – írja az oroszvilag.hu. Az azeri főváros főpályaudváarát is így mentik meg, az épület évtizedekig elhanyagoltan, üresen ácsorgott, mígnem a KFC azerbajdzsáni franchise partnere, az AFK Ltd. úgy nem döntött, hogy 3 millió eurót invesztál az épület felújításába.
Az impozáns drapp kőépület a XX. század első harmadának jelentős alkotása. Mór stíluselemeket is díszítik. A homlokzat meghatározó eleme a két szimmetrikus, kupolás torony. A kialakított étteremben egyszerre 300 fő tud leülni, és legfeljebb évi 1,5 millió adag ételt tudnak összeálítani. A világ 120 országának 18 ezer KFC franchise étterme közül a bakui a legnagyobb. A felújítási és átalakítási munkálatokat irányító építész vezérelve az volt, hogy minél többet megőrizzen az eredeti pályaudvar térfelosztásából és belsőépítészeti megoldásaiból. Megmaradt többek között a katedrálisokat idéző kazettás mennyezeti megoldás és ezek festett dekorációja is.
Hosszú út vezetett az első, 1952-ben Salt Lake Cityben (Utah) megnyílt konténeres KFC étkezdétől Baku csodálatos pályaudvaráig.
A Kentucky Fried Chicken a világ legnépszerűbb csirkére specializálódott étteremlánca. Sikerének kulcsa a titkos recept, amit az alapító, Harland Sanders alkotott meg 1940-ben. Első éttermében kilenc évig tökéletesítette receptjét, míg megtalálta a 11 gyógynövény és fűszer ideális arányát.
A hálózat jelen van többek között az USA-ban, Kanadában, Japánban, Nagy-Britanniában, Ausztráliában, Kínában, Koreában, Malajziában, Thaiföldön, Dél-Afrikában, Indonéziában, Spanyolországban, Szaúd-Arábiában, Szingapúrban, Németországban, Egyiptomban és természetesen Magyarországon.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Régóta határérték felett mozgott az összkoleszterinszintem, és egy nap eljött az a pont, amikor úgy éreztem, harmincasként változtatnom kell az életemen ahhoz, hogy idős koromban is egészséges maradjak. Így sikerült megtennem az első lépéseket.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Három másik, magyar érdekeltségű ügyben is előreléptek.
Ajánló a HVG legfrissebb számából.
Folytatódik a józsefvárosi önkormányzat jogfosztása.
Tanksapkán, töltőpisztolyon lehet látni.