Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Áruházat nyit májusban a Dunakeszin lévő Buy-Way üzletközpontban a Gigamatrac cég. Ez lesz a társaság második üzlete.
Áruházat nyit májusban a Dunakeszin lévő Buy-Way üzletközpontban a Gigamatrac cég. Ez lesz a társaság második üzlete. A központot évekkel ezelőtt az Ablon fejlesztette.
„A Buy-Way több szempontból is ideális második üzletünk megnyitására. A választásnál fontos szempont volt, hogy Dunakeszi és a környező települések, beleértve Budapest közeli külső kerületeit is, erős fizetőképes keresletet biztosítanak új üzletünk számára. Ezen kívül a Buy-Way a Tópart Kereskedelmi Park területén helyezkedik el, tehát a park vásárlói egyben a mi potenciális vásárlóink is.”- mondta Pálinkás László a Gigamatrac ügyvezető igazgatója.
Vincze Anna, az Ablon Kft. retail vezetője utalt rá: a tavaly ott megnyitott Möbelix Bútoráruház és a Gigamatrac kínálata egymást kiegészítik, így a vásárlók időt és pénzt takarítanak meg azzal, hogy egy helyben vásárolhatják meg a termékeket.
A Buy-Way Dunakeszi bevásárlópark úgynevezett „stripmall koncepció” alapján épült 2006-ban. A koncepció lényege, hogy az üzletek többsége közvetlenül megközelíthető a közel 600 férőhelyes, ingyenes parkolóból. A központban a divatáru, a drogéria, a baba-mama bolt és a lakberendezési áruház mellett könyvekre, irodaszerekre és gyermek játékokra specializálódott üzletek várják a látogatókat.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.