Az állam kiszáll az Egisből
Eladja Egis-részesedését az állam.
A BudapestHUB munkacsoport azt a célt tűzte ki, hogy Budapest legyen az évtized végére a régió startup fővárosa; az államnak ebben katalizátor szerepe van, feladata az, hogy elhárítsa az akadályokat - mondta Cséfalvay Zoltán, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) parlamenti és gazdaságstratégiáért felelős államtitkára kedden.
A Budapest HUB munkacsoport a Nemzetgazdasági Minisztérium megbízásából elkészítette a hazai garázsvállalkozások hitvallását, amiben javaslatokat fogalmaznak meg a hazai ökoszisztéma kialakítására. A munkacsoport tagjai szerint a vállalkozások ösztönzésében még sosem volt ilyen együttműködő az állam, sőt egyenesen a kereszténységre megtérő Nagy Konstantin római császárhoz hasonlították az állam képviseletében jelenlévő Cséfalvay Zoltán gazdaságstratégiáért felelős államtitkárt.
A hosszú távon gondolkodó cégek többsége, a nem éppen kedvező gazdasági kilátások ellenére felismerte, hogy a versenyképesség megőrzéséhez elengedhetetlen a banki források igénybevétele – derül ki a Budapest Bank megbízásából készült kutatásból.
A Népszabadság információi szerint jövő májusra módosul az online pénztárgépekre való átállás határideje, az erről szóló rendeletmódosítás napokon belül megjelenik a Magyar Közlönyben.
"Élőben gyönyörű" Orbán-mellszobrot árul a tulajdonosa a Vaterán. A zászlótartó Orbán Viktor 25 ezerért hazavihető.
A környezetvédelmi termékdíjjal kapcsolatos ellenőrzések kiemelt vizsgálati területet jelentenek idén az adóhatóság ellenőrzési irányelvei alapján, így szinte biztosra vehető, hogy jogkövetkezmények tekintetében is túlszárnyalják a tavalyi megállapításokat: míg egyéb adók esetben az adóbírság mértéke az adóhiány 50 százaléka, addig a környezetvédelmi termékdíj esetében ennek a duplája is lehet – hívja fel a figyelmet a Mazars legfrissebb jelentése.
A tervek szerint a kasszákat a NAV honlapján lehetne megrendelni a gyártók által felajánlott kvóták terhére – írja a Népszabadság.
Erősen visszaestek az ajándékozásban érdekelt vállalatok karácsonyi megrendelései, és kisebb összegűek is lettek: a megkeresett cégek alig ötöde ajándékoz karácsonykor, míg 10 éve még kétszer ennyi cég költött reklámajándékra - derül ki a Promo Data Kft. idei országos kutatásából.
A Pepsi ötletes halloweeni hirdetése egyszeriben csak magas labdának tűnik, annyira csattanósra sikeredett a rivális - már ha ő adta - válasza.