Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Miután több magyar vállalkozásnak sikerült külkereskedelmi partnert szerezni keleti államokban, immár külföldön is folytatja partnerkeresési tevékenységét a Creative Expert Consulting Kft. A magyar vállalkozás segít EU-s cégeknek exportlehetőségekhez jutni volt szovjet tagállamokban.
Több mint tizenöt év kereskedelmi és üzletfejlesztési tapasztalat koncentrálódik a Creative Expert Consulting Kft.-ben. Elsősorban Oroszországba, Kazahsztánba, Ukrajnába és más volt szovjet tagállamokba, illetve térségünkben található közép-európai államokba végez vevőkeresést olyan magyar cégek számára, amelyek növekedésük kulcsát az exportorientációs lépések megtételében látják. A közvetített cégek a legváltozatosabb iparágakból érkeznek: élelmiszeripar, gépgyártás, bútoripar, egyéb könnyű- és feldolgozóipar, vagy akár számítástechnika, üzleti szolgáltatások területéről is rendelkeznek referenciákkal.
Idéntől a társaság a meglévő üzletfejlesztési know-howt a magyar cégeken kívül más országokból érkező jelentkezőknél is alkalmazza. Elsőként egy piacvezető német térképfejlesztő vállalat, valamint egy egzotikus példányokra specializált szlovák fatermelő társaság került az ügyfélkörbe.
„A recept és a követendő stratégia sok tekintetben azonos, bármilyen iparágról legyen is szó” – mondja Füzesi Attila, a Creative Expert Consulting Kft. ügyvezetője. „A sikert azonban nagymértékben meghatározza, hogy magát az exportlehetőségek felé nyitó céget hogyan sikerül idomítani a kívánalmakhoz, és mennyire tud megfelelni a potenciális partnerek igényeinek.”
A Creative Expert Consulting tapasztalatai szerint a sikeres üzletkötést nem csak az alapos, és mindenre kiterjedő partnerkeresés határozza meg, hanem ezt megelőzően fel kell készíteni a céget is arra, hogy a beérkező ajánlatkéréseket, megrendeléseket, esetleges modifikációs igényeket is hatékonyan kezelni tudják, anélkül, hogy ez a társaságok mindennapi gyakorlatának megbicsaklásával járna.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.