Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Sértheti a verseny tisztaságát, ha a jegyáron felül kérnek el külön pénzt az utastérbe felvitt csomagokért – ezt vizsgálja az olasz versenyhatóság.
Nekiment az olasz versenyhatóság a Ryanairnek: azt vizsgálják, jogosan kér-e a légitársaság pénzt az utasoktól azért, hogy kézipoggyászt vigyenek az utastérbe.
A Ryanair novembertől csak a legkisebb csomagokat engedi fel ingyen a gépekre, azokat, amelyek beférnek az ülés alá. A 10 kilós táskákért már 9 eurót kell fizetni.
Az olasz Antitrust szerint azok a táskák, amelyekért pluszpénzt kérnek, az utazás alapelemének számítanak, ezért azokat bele kell építeni a jegyárba, nem külön kérni értük pénzt – írta a BBC. A hatóság problémája azzal van, hogy így nem lehet pontosan összehasonlítani az árakat más légitársaságok kínálatával.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.