Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Szerb kamionsofőrök tiltakoznak Kelebiánál a határ részleges lezárásával a magas üzemanyagárak és a jövedéki adó alacsony visszatérítése miatt. A személyautók mehetnek, a kamionok vesztegelhetnek.
Szerdán délután kettőtől négyig akadályozzák a szerbiai vállalkozók a határátlépést Kelebiánál – jelentette a vajdasági Szabad Magyar Szó. Ugyanakkor csak a kamionossávok forgalmát korlátozzák, a személygépkocsikét nem.
Európában egy tonna gázolaj után legalább 330 euró a jövedéki adó, Szerbiában ez 478 euró, ezért nem csoda, hogy a kamionosok Boszniában vagy Macedóniában tankolják tele járműveiket. Az adó-visszatérítés literenként a régióban 20 eurócent, míg Szerbiában mindössze 10 cent.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.