Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
2019 áprilisában átlagosan 44 ezer utas fordult meg a repülőtéren naponta, ez a szám most 275.
Elvesztette utasforgalma 99,3 százalékát a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, miután a koronavírus-járvány miatt szinte teljesen leállt a légi közlekedés, és a kiszolgált gépek többsége áruszállító járatot teljesít.
Korábban a fel- és leszállások száma átlagosan 320 volt naponta, ez most mindössze 35, és a járatok közül csak néhány utasszállító – közölte a repülőteret üzemeltető Budapest Airport. Azt is hozzátették, hogy
míg tavaly áprilisban átlagosan 44 ezer utast kezeltek minden nap, ez a szám most 275.
A húsvéti időszakban tavaly 1311 fel- és leszálló gép közlekedett, amelyek 190 ezer utast szállítottak, idén az ünnepek alatt 1283 utas fordult meg a repülőtéren.
A mostani fekete tavaszként vonul majd be a repülés történelmébe
– írták.
A Budapest Airport tájékoztatott arról is, hogy befejeződött az 1-es futópálya és a hozzá kapcsolódó műszaki előtér felújítása és karbantartása, de már tervezik a 2-es futópálya felújítási munkáit. A forgalommentes időszakot kihasználva most végzik el a gurulóutak, illetve egyes repülőgép-állóhelyek karbantartását, megújul a 2A terminál légi oldali buszos kapuinak várakozó területe is.
Az európai légiforgalmi áramlásszervező Eurocontrol adatai szerint a légi járatok száma mintegy 90 százalékkal csökkent az egy évvel korábbihoz képest, több légitársaság is teljesen leállt, és a legtöbb cég legalább 90 százalékkal csökkentette járatait.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Kormányzóképes erőként igyekezett látni és láttatni magát hétvégi, nagykanizsai kongresszusán a Tisza Párt, amelynek már a választási programja is körvonalazódik. A kormány sem tétlen azonban, friss ígéreteivel pedig nyilvánvalóan a választási eredmény befolyásolása a cél.
Egy szakértő elmagyarázza, mely helyzetekben érdemes a sofőröknek inkább a megérzéseikre hallgatniuk.
Szerintük korlátozták, hányan kaphatnak béremeléssel járó kiváló minősítést.
A tárcavezető nem tervezi, hogy a választás előtt extra szabadságot vesz ki.