Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A 737-esek és a 757-esek után már a 777-esekkel is baj van, Oszaka helyett csak Los Angeles-ig jutott a San Franciscóból felszálló gép.
A United Airlines járata Japánba indult volna a San Francisco-i repülőtérről, azonban felszállás közben leesett a jármű egy egyik kereke. A repülőgép Oszaka helyett a Los Angeles-i nemzetközi repülőtéren szállt le kevesebb mint 2 óra repülést követően – számolt be róla az ABC News.
A légitársaság közlése szerint 235 utas, 10 fős személyzet és 4 pilóta tartózkodott a járaton a baleset pillanatában. Közülük senkinek nem lett baja, a leeső kerék azonban a repülőtér dolgozói számára fenntartott parkolóban landolt, súlyos kárt okozva legalább egy autóban.
A Boeing 777-200-as 12 kereket használ a leszállás során, a gép úgy van kialakítva, hogy hiányzó kerekekkel is gond nélkül le tudjon szállni – tájékoztatott a United Airlines. Az amerikai Szövetségi Légügyi Hatóság (FAA) vizsgálatot indított a baleset kapcsán.
Az elmúlt hónapokban rendszeresek voltak a Boeing-gépekkel kapcsolatos problémákról szóló beszámolók, február végén egy 757-es szárnya kezdett el szétesni nem sokkal a felszállás után, míg pár héttel korábban egy 737 Max 9 típusú gép törzsének egy része szakadt le.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.