Ismét megjelenik a nyomtatott Cosmopolitan magazin
Nem sokkal azután, hogy megszűnt a nyomtatott 168 Óra.
Nem sokkal azután, hogy megszűnt a nyomtatott 168 Óra.
A gazdaságfejlesztési miniszter egy véleménycikkben írt az energiaválságról, egy uniós szintű megoldásra is javaslatot tett az árak elszabadulásának ellensúlyozására.
Az kérdés, milyen esetben él ezzel a jogával az állami, alapvetően exportfinanszírozásra kitalált pénzintézet.
Mindkét bank zökkenőmentes átmenetre számít.
Ezzel a szervezet szerint enyhíteni lehetne a nagyobb kutakra nehezedő nyomást.
A drogkertész akkor bukott le, amikor felnyitották a lakását.
Kilenc alkoholmárkáról és hatvan új termékről van szó.
Hatalmas hasznot realizált az orosz gázóriás és így az orosz állam, mert az ukrajnai háború miatt rendkívüli mértékben megugrottak a földgázárak a világpiacon.
Csaknem tízszeresére nőtt a gázszámlájuk.
1200 milliárd forintot kezel az egyesült MKB-Pannónia Alapkezelő.
A szakemberek az étterem tevékenységét azonnali hatállyal felfüggesztették, továbbá 790 kg élelmiszert kivontak a forgalomból.
Már a 2020-2021-es üzleti éve is anyagi bukóval végződött a 4iG és a magyar állam közös, új szerzeményének.
A Mészáros Lőrinc bizalmasának tulajdonában lévő Best FM rádiósa, Molnár Gina politikai nyomásról is beszélt elköszönő üzenetében.
Úgy érzik, hogy a kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére is jó évet zártak. És a legnagyobb üzlet még hátra van.
A kizárólag 25 év alatti nőkkel folytatott kapcsolatai miatt csipkedte a fapados légitársaság a hollywoodi sztárt.
A dél-magyarországi megyeszékhely ellenzéki önkormányzata inkább a korábban államosított javak visszavételét szorgalmazza.
Röviden a válasz igen, sőt ha gázolajat akarunk venni, akkor bármelyik szomszédos országban olcsóbban jutunk hozzá.
A schwechati finomító leállása és a Duna alacsony vízszintje miatt az OMV nem tud elegendő üzemanyagot behozni a saját kúthálózata ellátására, a Mol pedig nem tud többet szállítani számára. A Mol nemrég csökkentette a kisbenzinkutaknak szállított mennyiséget. A Mol szerint „van elegendő üzemanyag Magyarországon”.
Már az év első hat hónapjában olyan szintű díjemelés lett volna szükséges az ágazatban, mint amekkorát korábban az egész idei évre jósoltak a szakértők. Ekkora emelést a fuvarozók a gyakorlatban nem tudtak elérni, pedig a helyzetük az év hátralevő részében csak nehezebb lesz.