Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Hogyan lesz üzlet a vlogolásból? Mennyire biztos jövedelem a tartalomgyártás? El lehet-e dönteni, hogy valaki „influenszer lesz”, és megél abból? Üzleti podcastunkban Viszkok Fruzsi, Magyarország egyik legértékesebb influenszere válaszolt a tartalomgyártás vállalkozói kérdéseire.
Influenszer, digitális tartalomgyártó – akárhogy is nevezzük, az internetes hírességek nemcsak hatalmas követőtábort gyűjtöttek, de gazdasági szereplőkké is váltak.
Üzleti podcastunk legfrissebb epizódjában Magyarország egyik legismertebb tartalomgyártója, Viszkok Fruzsi volt Csatári Flóra Dóra és Dzindzisz Sztefan vendége, akik arról kérdezték, mi az influenszerek üzleti modellje, mi alapján működik együtt valakivel, mennyire kiszámítható anyagilag egy tartalomgyártó élete, és lehet-e úgy nekivágni a digitális jelenlétnek, hogy abból csak megélni szeretne valaki. Előtte viszont kiderül, hogyan lett ismét a Wizzair egy elégedettségi felmérés sereghajtója, és hogyan operálnak a vállalkozások Kijevben a háború második évfordulóján.
Iratkozzon fel a Mérlegen csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts.
Vagy kövesse és hallgassa meg a HVG Podcastok műsorait az alábbi platformok bármelyikén: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, SoundCloud, YouTube.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.