Komoly leépítést tervez a Meta, több ezer embernek szűnhet meg a munkája
Állítólag nagyvonalú végkielégítéssel bocsátják őket az útjukra.
Állítólag nagyvonalú végkielégítéssel bocsátják őket az útjukra.
A Portfolio körképe szerint kifejezetten alacsony béremelési ajánlatokkal kezdik a bértárgyalásokat a vállalatok, sok helyen még a 10 százalékos emelés sem fog teljesülni.
A GVH feljelentette Homlok Zsoltot, miután kartellezést állapított meg egy vasútfejlesztési közbeszerzésen.
Az elektromos kamionokat ígérő Nikola alapítója, Trevor Milton olyan meggyőzően túlozta el még semmit sem gyártó startupja eredményeit, hogy a Tesla potenciális riválisaként már a General Motors és a British Petrol is komoly üzletekbe kezdett vele. Cégét a Covid alatt tőzsdére vitte, ahol néhány hét alatt többre értékelték, mint a patinás Fordot. A lufi azonban hamar kipukkadt. Milton szerint viszont a Tesla és a GM csatájának áldozata lett, miközben ő csak jót akart. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.
A munkálatok már fél éve tartanak, és a tervek szerint a 2026-os nagydíjra végeznek velük.
Az Air France szerint a szexuális bűncselekmények 97,93 százalékát férfiak követik el, ezért nem ülhetnek egyedül utazó kiskorúak mellé.
A korábbi szerb építésiminiszter-helyettes szerint a vállalat a biztonsági előírásokat sem mindig tartotta be.
Az Apple-nek, a Google-nek, a Microsoftnak vagy a Netflixnek bedolgozó görög cégnél a szakszervezetek már tíz sztrájkot szerveztek a munkakörülmények és a fizetések miatt.
Már 2023-ban is rekordot döntöttek a Horvátországban nyaraló magyarok, 2024-ben aztán ezt a rekordot is sikerült túlszárnyalni.
Az elmúlt évek egyik legnagyobb számlagyáras botrányában vállalta magára az apja és kollégája terhére rótt bűncselekményeket.
Az autósiskolák eddig nem szenvedték meg, hogy a középiskolásoknak ingyen jár az autósoktatás, sőt, sok szülő keresi őket azzal, hogy a gyerekük elvégezte az online képzést, de vizsgázni nem tud.
A Xinzhi Group a pénzügyi adatai alapján nem számít különösebben nagy autóipari beszállítónak, de épp tavaly júniusban jelentette be együttműködését a Volkswagennel.
Ez 16,5 millió forint per kopf volt.
Miután Obrusánszki Zsolt bevásárolta magát a cégbe, a következő évben megugrott a bevétel.
A Helsinki Bizottság szerint egy adott nemzetiség teljes kitiltása egyértelműen sérti az egyenlő bánásmód követelményét.
Az orosz óriásvállalat a magas bérköltségekre hivatkozik egy kiszivárgott levélben.
A tulajdonrészt ajándékba kapta nagyapjától, idősebb Orbán Győzőtől.
A korábban már közölt 7 százalékból csak átlagosan 4 százalék lesz alapbérfejlesztés.
Az orosz közlés szerint a csővezeték dél-oroszországi szakasza volt a célpont.
Irány Burgasz! De a Larnakára tartó járatot is visszahozzák.