Olyat húzott a Lidl a dubaji csokival, ami utoljára az árstopok idején volt elterjedt
Nem mérik olcsón, de bő kézzel sem.
Nem mérik olcsón, de bő kézzel sem.
2025 végén két modellel indítja be magyarországi autógyárát a kínai BYD. A kis kategóriájú modelljük gyártása csúszik, először a Golf-kategóriában szállnak szembe az európai gyártókkal.
Kijött a rendelet a felszolgálási díjról, január elsejétől maximalizálják a mértékét.
Mit jelent csótányüzemmódban túlélni? Miért érdemes konkurencia helyett partnerként tekinteni a hasonló gondolkodású vállalkozókra? Mennyi idő alatt jövünk rá, hogy „világmegváltó” ötletünk lett, és milyen előnyt jelentett a koronavírus alatt vállalkozást indítani? Wettstein Alberttel, a Munch megálmodójával beszélgettünk.
A társaság a versenyhatóság szerint megtévesztette a fogyasztókat, amikor a budapesti piac egyetlen magyar tulajdonú cégének próbálta beállítani magát. Azt is reklámozta, hogy egyedülálló árgaranciát kínál, pedig a tarifarendszer betartása jogszabályi előírás.
A gazdasággal kapcsolatos optimista várakozásokat tükrözi, hogy a hazai cégek több mint harmada munkaerőfelvételt tervez jövőre. Vannak azonban kivételek, mint a kormány számára különösen kedves és a magyar gazdaságban is komoly szerepet játszó autóipari ágazatban aktívak.
A vásárlóknak könnyebb lesz, a boltoknak újabb teher.
A Google a saját szabályait is áthágva engedett közzétenni Instagram-hirdetéseket a YouTube-on.
A vállalat 2032-ig összesen kilenc műholdat akar föld körüli pályára állítani.
A polgármester aggódik, hogy hol fog edzeni a megye III. osztályában versenyző csapat.
10-30 százalékkal kevesebbet fizetne jövőre a vele szerződésben álló hulladékszállítóknak a Mohu. Aki nemet mond, annak a helyére más szolgáltatót keresnek.
Az idei év másik nagy nézettséget hozó magyar filmje a szintén állami támogatás nélkül készített Fekete pont volt.
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem vezetői ma 85,2 százalékos többséggel a modellváltás útjára állították az egyetemet. Bár a váltás fő indoka az anyagi források jelentős megnövekedése volt, még a bérek rendezésére sem sikerült kicsikarni semmilyen ígéretet.
A jegyellenőrök mellett az utaskoordinátorokat és a BKK biztonsági szolgálat dolgozóit is felszerelik.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
A magyarok 38 százaléka pedig saját bevallása szerint egyáltalán nem is szokott megtakarítani.
Évi átlag 83,5 ezer forint vs. 53,6 ezer. Közben egy év alatt a kárráfordításoknál kétszer gyorsabban nőtt a kgfb-átlagdíj.
Hatalmas árfolyam-módosulásra azért ne számítson senki.
A program célja, hogy az összedolgozó felek új technológiákat, termékeket vagy szolgáltatásokat hozzanak létre.