szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Pár napja mondott fel az a marketingvezető, aki 14 éve dolgozott a könyves cégnél. A Libri most bejelentette: utódja a kormány elitképzőjétől, az MCC-től érkezik.

Tizennégy év után szombaton bejelentette távozását a Libri könyvkiadó- és könyvesbolt-hálózat marketing- és kommunikációs igazgatója, Sándor Gabriella. Távozását bejelentő posztjában nem tért ki arra, hogy nemrég a kormány által százmilliárdos nagyságrendben támogatott, fideszes elitképző, a Mathias Corvinus Collegium (MCC) majdnem 100 százalékos tulajdonosa lett a Librinek, sem arra, hogy az új tulajdonos gyorsan ki is nevezte az MCC főigazgatóját a kiadócsoport elnökévé, és igazgatósági tag lett az Index.hu Zrt. vezérigazgatója is.

Sándor pusztán annyiról írt, hogy „14 év sok idő”, változott a marketingszakma, de „a két márka missziója ezután is változatlan marad, és biztos vagyok benne, hogy a továbbiakban is jó kezekben lesz, hiszen egy lelkes, elhivatott, profi csapat dolgozik nap mint nap az olvasásnépszerűsítésen.”

A Kreatív most megírta, Sándor Gabriella utódja is az MCC-től érkezik. Az új kommunikációs és marketingigazgató, Ludvig Orsolya Stefanie a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja, korábban dolgozott a Siemensnél, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungarynél és a Heinekennél, emellett az MCC Média Iskolájában műhelyvezetőként dolgozik, a Kommunikációs Műhely kialakításában vett részt. A portál kérdésére elmondta, tanári munkáját a jövőben is folytatja.

Visszatér a céghez Deák András is, aki 2012 és 2016 között a Libri-Bookline üzletfejlesztési igazgatója volt. Ő az újonnan létrehozott Digitális Fejlesztések Igazgatóságát fogja vezetni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!