szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Május elsején indul a közelmúltban megalakult amerikai turisztikai marketingszervezet, a Brand USA első globális reklámkapánya - írja a Turizmus Online.

A 12,3 millió dolláros kötlségvetésű kampány - amely a Turizmus Online szerint nem érinti Magyarországot - első hulláma az Egyesült Királyságot célozza meg, itt 3,9 millió dollárt költenek el három hónap alatt. Az első fázisban Japánban, Kanadában, Brazíliában és Dél-Koreában zajlik még a kampány.

Ez az USA első nemzeti szinten koordinált nemzetközi marketingakciója. A kampány jelmondata: "Fedezd fel most ezt a földet, mint még soha ezelőtt!" A kampány középpontjában a Land of Dreams című eredeti dal áll, amelyet Roseanne Cash énekel - idézi a szakportál a Marketing Weeket.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!