szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Beyoncé és Jay-Z saját bőrén is tapasztalta a 22 napos csodadiéta áldásos hatását, most egy egész bizniszt épít rá a zenész házaspár.

100% növényi alapú, GMO-mentes, gluténmentes, szójamentes, laktózmentes, környezettudatos és szeretettel készül. Ezt ígéri Beyoncé új vállalkozása a 22daysnutrition.com, amely azon a diétán alapul amit a sztár a férjével együtt kipróbált karácsony előtt, hogy az ünnepek előtt méregtelenítsék magukat, és fogyjanak is jó pár kilót. A fitneszedzőjük, Marco Borges által kifejlesztett étrend teljesen vegán, nagyrészt magvakból, gyümölcsökből és zöldségekből áll, és kizár minden állati eredetű alapanyagot.

Zöldség, gyümölcs és magvak - ez a 22 napos diéta alapja
MTI / EPA / Sebastian Kahnert

Beyoncé most nem csak az eredménnyel, azaz dögös kinézetével aratja le a babérokat, hanem meg is lovagolja a dilit: a webshopján keresztül meg lehet rendelni a 22 napos diéta menüjét, ami, ha reggelit, ebédet és vacsorát kér az ügyfél, átszámolva több mint 166 ezer forintba kerül. A megrendeléseket minimum 8 nappal előre le kell adni, sajnos Magyarországra azonban nem szállítanak, csak az USA-ba és Kanadába.

Arról megoszlanak a vélemények, hogy valóban jó-e a gluténmentes és laktózmentes étrend, a dietetikus egyöntetűen elutasítják a trendet, és azt tanácsolják, hogy csak azok étkezzenek így, akik glutén- vagy laktózérzékenyek. Azonban abban is egyetértenek, hogy 22 napig senkinek sem árt meg, és bizonyára alkalmas arra, hogy pár kilótól megszabaduljon az ember.

Diétabizniszbe fogtak
AFP / Robyn Beck

Nyakunkon a gluténterror – kényszer és üzlet

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!