Utáljuk a Ryanairt? Rosszul sült el a lejárató kampány

A Ryanair a világ legembertelenebb légitársasága, igazi kapitalista végtermék, mindenki utálja, mégis mindenki használja. A cég a válság ellenére is több millió fontos nyereségre tett szert, bár a közvéleményt tükröző sajtó folyamatosan ellenszenves cikkekkel püföli. A múlt héten a BBC főműsoridőben egy fél órát szentelt a "Miért utálom a Ryanairt?" című dokumentumfilmnek, a programnak óriási visszhangja volt, de a nyertes nem a BBC lett.

  • hvg.hu hvg.hu
Utáljuk a Ryanairt? Rosszul sült el a lejárató kampány

Hogyan csinálja Michael O'Leary, a Ryanair fapados légitársaság alapítója, hogy cége nem csak nyereséges, de a világ egyik legnagyobb flottájává válik, miközben minden más légitársaság lefele tart, ráadásul a Ryanairt mindenki utálja? A válasz egyszerűbb, mint gondolnánk. A társaság úgy meghúzza a nadrágszíjat, hogy az már szinte embertelen, legalábbis a dolgozók szempontjából nézve, de az utasok sem ajnározzák túl a minőséget. Mire is alapoz a Ryanair?

A cikk folytatását ide kattintva érheti el.

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Felvesz a kamera, amikor valami kínos dolgot művelük, majd még fel is kap az internet. A Coldplay-koncerten lebukó vezérigazgató története jól példázza, hogyan változhat meg valakinek egyik napról a másikra az élete a kéretlen nyilvánosság hatására. Milyen nagy lebukásokról tudunk még? Mit tehet az ember, ha lebénítja a jumbo screen, még akkor is, ha nem jár tilosban?