szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma reggel hozták nyilvánosságra a H&M reklámszpotját David Beckhammel. Ezennel újra átveszi a vezetést Pippa Middletontól fenéktémában.

Három és fél millió dollár. Ennyibe került a szpot, melynek forgatókönyve azért nem túl bonyolult, és a rajta látható termék sem kerül többe, mint 15 dollár. Mindez azonban David Beckham aranyat érő testén, mely a harminc másodperces filmecskében körbe forog. A fókusz érdekes módon nem a fehér alsónadrágon van, hanem leginkább a fociisten tetoválásain, csak néhány másodperc erejéig villan be a fenék, melyről külön könyv és műsor is készült már. Így bár 2011-ben Pippa Middleton feneke volt a fő téma a briteknél, és külön üzletágak nőttek rajta. most újra Beckhamén van a reflektorfény.

A klip a Superbowl félidejére készült, az alsónemű pedig állítólag Valentin-naptól kapható az áruházban.
Orbán: Budapestnek nem jut újabb beruházás

Orbán: Budapestnek nem jut újabb beruházás

Alaposan felmorcosították az új Toyota Land Cruisert

Alaposan felmorcosították az új Toyota Land Cruisert

„Lassan 50 éves vagyok, az én számat már nem fogja be senki” –  tízezren nézték meg, van-e még jövője az egészségügynek, vagy el kell innen menni

„Lassan 50 éves vagyok, az én számat már nem fogja be senki” – tízezren nézték meg, van-e még jövője az egészségügynek, vagy el kell innen menni

Mit lehet tudni a fertőzésről, ami megölte Gene Hackman feleségét?

Mit lehet tudni a fertőzésről, ami megölte Gene Hackman feleségét?