szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma reggel hozták nyilvánosságra a H&M reklámszpotját David Beckhammel. Ezennel újra átveszi a vezetést Pippa Middletontól fenéktémában.

Három és fél millió dollár. Ennyibe került a szpot, melynek forgatókönyve azért nem túl bonyolult, és a rajta látható termék sem kerül többe, mint 15 dollár. Mindez azonban David Beckham aranyat érő testén, mely a harminc másodperces filmecskében körbe forog. A fókusz érdekes módon nem a fehér alsónadrágon van, hanem leginkább a fociisten tetoválásain, csak néhány másodperc erejéig villan be a fenék, melyről külön könyv és műsor is készült már. Így bár 2011-ben Pippa Middleton feneke volt a fő téma a briteknél, és külön üzletágak nőttek rajta. most újra Beckhamén van a reflektorfény.

A klip a Superbowl félidejére készült, az alsónemű pedig állítólag Valentin-naptól kapható az áruházban.
„Köszönjük, miniszter úr!” – az iparkamara fizetett hirdetése mennybe meneszti és dicsfénnyel övezi a távozó Varga Mihályt

„Köszönjük, miniszter úr!” – az iparkamara fizetett hirdetése mennybe meneszti és dicsfénnyel övezi a távozó Varga Mihályt

"Négy évvel ezelőtt demokráciánkat próbára tették, és győzött" – Joe Biden vendégkommentárja a Washington Postban

"Négy évvel ezelőtt demokráciánkat próbára tették, és győzött" – Joe Biden vendégkommentárja a Washington Postban

Kincses Gyula: Fontolóra kellene venni, hogy a közegészségügyben megvásárolhatóvá tegyék a szabad orvosválasztást

Kincses Gyula: Fontolóra kellene venni, hogy a közegészségügyben megvásárolhatóvá tegyék a szabad orvosválasztást

„Kevésen múlt, hogy meg se szülessél” – különös alaphelyzetből rugaszkodik el a Nobel-díjas Han Kang új regénye

„Kevésen múlt, hogy meg se szülessél” – különös alaphelyzetből rugaszkodik el a Nobel-díjas Han Kang új regénye