szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma reggel hozták nyilvánosságra a H&M reklámszpotját David Beckhammel. Ezennel újra átveszi a vezetést Pippa Middletontól fenéktémában.

Három és fél millió dollár. Ennyibe került a szpot, melynek forgatókönyve azért nem túl bonyolult, és a rajta látható termék sem kerül többe, mint 15 dollár. Mindez azonban David Beckham aranyat érő testén, mely a harminc másodperces filmecskében körbe forog. A fókusz érdekes módon nem a fehér alsónadrágon van, hanem leginkább a fociisten tetoválásain, csak néhány másodperc erejéig villan be a fenék, melyről külön könyv és műsor is készült már. Így bár 2011-ben Pippa Middleton feneke volt a fő téma a briteknél, és külön üzletágak nőttek rajta. most újra Beckhamén van a reflektorfény.

A klip a Superbowl félidejére készült, az alsónemű pedig állítólag Valentin-naptól kapható az áruházban.
Ilyen az összeomlott infláció Magyarországon: 16 százalékkal fizettük többet a boltban ugyanazért, mint januárban

Ilyen az összeomlott infláció Magyarországon: 16 százalékkal fizettük többet a boltban ugyanazért, mint januárban

„Az én értékrendemmel ez már nem fér össze” – lemondott bírói tisztségéről a Fővárosi Törvényszék Büntető Kollégiumának tanácselnöke

„Az én értékrendemmel ez már nem fér össze” – lemondott bírói tisztségéről a Fővárosi Törvényszék Büntető Kollégiumának tanácselnöke

Drónról dobtak festéket a stockholmi orosz nagykövetségre

Drónról dobtak festéket a stockholmi orosz nagykövetségre

Csak a fideszesek körében népszerű a keleti nyitás politikája a Publicus mérése szerint

Csak a fideszesek körében népszerű a keleti nyitás politikája a Publicus mérése szerint