szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ingolstadti gyártó a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.

Az Audi alig néhány napja leplezte le legfrissebb kupélimuzinját, a nagymértékben a nyáron kijött A8-as luxuslimuzinra épülő A7-est. Az új modell első körben egyetlen V6-os benzinmotorral, a 340 lóerős TSI egységgel lesz elérhető, de nyílt titok, hogy a későbbiekben érkezni fog egy szupererős RS kiadás is, ami a várakozások szerint így fog kinézni:

Tobias Büttner

A kifutó RS7-es turbós benzinmotorja kiviteltől függően 560, illetve 605 lóerős, amin az új RS7-es egész biztosan túl fog tenni. Várakozások szerint az új RS7-es hajtáslánca a konszernen belülről egyenesen a Porschétól fog érkezni. A Panamera Turbo S E-Hybridben debütált rendszer egy 550 lóerős 4 literes V8-as turbómotorból és egy 136 lóerős villanymotorból áll.

Az említett hibrid Porsche 680 lóerős teljesítménnyel rendelkezik, de az A7 csúcsmodellbe enyhén módosított változatban kerül majd be ez a hajtáslánc. Előzetes információk szerint az RS7 650 lóerős, illetve kereken 700 lóerős változatokban fog támadni.

Tobias Büttner

Mivel a 0-100-as sprintet várhatóan kevesebb mint 4 másodperc alatt abszolváló új Audi egy feltöltéssel körülbelül 40-50 kilométert minden további nélkül meg tud majd tenni tisztán elektromosan, semmi akadálya nem lesz annak, hogy hazánkban megkapja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!