Regisztráció
 • 
Bejelentkezés
 •   •  twitterlogo •  rsslogo Hírcsatornák

BEJELENTKEZÉS



Kedves regisztrált látogatónk!

Felhívjuk figyelmét, hogy hosszú átmeneti időszak után mától csak e-mailcímével tud bejelentkezni oldalunkra. Amennyiben nem emlékszik, azonosítóját milyen címmel regisztrálta, írjon levelet munkatársainknak a hvg.hu@hvg.hu címre!

Ha még nem regisztrált a HVG Online rendszerében, akkor ide kattintva megteheti.

Ha elfelejtette jelszavát, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük a jelszóemlékeztetőt.

Ha szeretné újra megkapni a regisztrációja véglegesítéséhez szükséges aktivációs kódot, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük az aktivációs levelet.

HVG.HU \ EGÉSZSÉG

A hatékony fogyókúra titka

2006. szeptember 04., hétfő, 22:38 • Utolsó frissítés: 2006. szeptember 04., hétfő, 22:39
Szerző: hvg.hu


Egy ausztrál kutatócsoport jelentése szerint az alacsony glikémiás indexszel rendelkező szénhidrátokban gazdag diéta hatékonyabb lehet a lerakódott zsírtömegek csökkentésében, mint a magasabb besorolású szénhidrátokból álló vagy akár a fehérjékben gazdag étrendnél is.

© Dripnet
A Newsmax.com cikkében olvasható, hogy a glikémiás index eredetileg a cukorbetegek számára készült szénhidrát-besorolás, ahol az alacsony értéket a vércukorszintet lassan és kevésbé megemelő, magas indexet a vércukrot gyorsan és jelentősen megnövelő tápanyagok kapták. Általában alacsony pontszámot érnek el a teljes kiőrlésű gabonafélék, míg például a finomított fehércukor magasat.

Egy a Sydney Egyetemen végzett kísérletben Dr. Jennie Brand-Miller csapta 129 túlsúlyos 18 és 40 év között pácienst vizsgált 12 héten keresztül, melyek közül véletlenszerűen kiválasztva minden negyedik fogyókúrás étrendet kapott.

A kutatók által készített jelentés szerint a diétázóknak az étrendtől függetlenül körülbelül egyenlő mértékű tömeget sikerült leadniuk. A magas szénhidráttartalmú étrend csökkentett glikémiás terhelése kétszeresére növelte a zsírvesztés arányát. A vizsgálat azt is megállapította, hogy a káros koleszterinek mennyiségét is jelentősen csökkenti a megfelelően válogatott szénhidrátokban gazdag táplálkozás.

KAPCSOLÓDÓ ANYAGOK:


A hatékony fogyókúra titka




  Másolat Önnek


ÁLLÁSOK
tovább a jobline.hu-ra »
AJÁNLJUK MÉG
HIRDETÉS
VIDEÓK
további videók »

Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

X