szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A budapesti strandokon ezentúl nemcsak az újjáéledő Bambi üdítőitallal találkozhatunk ismét, hanem a Bambi-büfékkel is, amelyekből az idén 10-15 nyílik, azonos arculat és üzleti elvek alapján kialakított üzemeltetési rendszerben.

Dicku Gábor, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Rt. ügyvezető igazgatója szerint a Széchenyiben, a Dagályban, a Palatinuson, Pünkösdfürdőn és más budapesti strandokon és gyógyfürdőkben hamarosan megnyílnak a cég Széchenyi Étterem Kft.-jének szakmai gondozásában a láncszerűen üzemeltetett Bambi-büfék, amelyek hasonló választékkal és árpolitikával dolgoznak majd.

A kulcstermék a magyar italnosztalgia jelképe, a Bambi üdítőital, amely ugyanolyan üvegben és erős narancsos színben kapható majd, de a mai szabványoknak megfelelő összetételben. A Bambit ugyanannyiért árulják majd, mint a multinacionális cégek világhírű nedűit.

Ami a forintokat illeti, Dicku Gábor mérsékelt árpolitikáról számolt be. Az üdítők, sörök 3-400 forint körüli áron kaphatók, 280 a meleg szendvics, 250 forint lesz a rántotthúsos zsemle.

A berendezés vajon utal-e a korai hatvanas évek retrójára? Az igazgató szerint a szokásos vidám strandstílus uralkodik majd, sárga-kék színösszeállításban. Az elkövetkező hetekben, hónapokban 10-15 büfét nyitnak, de legalább még ennyit terveznek nyitni a jövőben.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

Gazdát cserél egy régi magyar márka

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa tárgyaláson kívül hozott határozatában engedélyezte, hogy a Henkel Magyarország Kft. megvásárolja az Unilever Magyarország Kft. Biopon Üzletágát.