Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A miniszter felvetette, hogy az állam szervei nem tesznek meg mindent azért, hogy a hazai fogyasztók megfelelő minőségű élelmiszert kapjanak.
Nemcsak a vasút ügyeiről kérdezte a Népszava Lázár Jánost az aHang Borsod megyei lakossági fórumán, hanem arról is érdeklődött, hogy a miniszter elégedett-e már a Fanta narancstartalmával, vagy elengedte a témát.
Lázár erre azt felelte: ő soha nem szokott semmit elengedni, és kifejezetten irritálja, ha a magyarokat „hülyének nézik”, például ha egy nyugati nagyvállalat rosszabb minőségű terméket ad el egy magyarnak, mint egy osztráknak. Hazugságnak nevezte, hogy a Fantának minden országban más a narancstartalma, és fejtegetni kezdte, hogy bizonyos tanulmányok szerint Kelet-Közép-Európában gyengébb minőségűt kapnak a vásárlók ugyanazokból a termékekből, mint ott, ahol nagyobb a fizetőképes kereslet. „Tehát a minőséget ahhoz próbálják igazítani, amilyennek a magyarokat gondolják” – mondta a miniszter, aki szerint a magyarok nem másodrendű polgárai Európának.
Azt ígérte Lázár, hogy ha a 2026-os választáson bizalmat kap a Fidesz, akkor ebben az ügyben fel fognak lépni. Szerinte világosan kell látni, hogy a nagy élelmiszerláncoknak óriási befolyásuk van a magyar élelmiszerbiztonsági szervezetekre, de arra a kérdésre, hogy ez korrupciót jelent-e, annyit felelt, hogy „nyomozza ki, mert maga oknyomozó újságíró állítólag”, hogy mindent megtesznek-e a magyar hatóságok, hogy a hazai fogyasztók megfelelő minőségű élelmiszert kapjanak, vagy pedig részrehajlóak. Szerinte a Lidl-lel, az Aldival és más láncokkal kesztyűs kézzel bánnak a hatóságok.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.