A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Mit sem változott az elmúlt ötszáz évben a lopás matematikája, kémiája és koreográfiája, mint azt a Radnóti Színház bemutatja a rögtönzésekkel teli Csapodárokban. Ruzante darabját ezúttal Peer Krisztián írta át annak szellemében, hogy "az aktualizált mű szerzőjét akkor lehet felismerni, ha bármikor kész megerőszakolni egy halott kollégát”.
„A szerelem zuhanás” – mondja Antonio, és ha nála a szó, magánál is tartja:
„Ha mindenképp hülyét kell csinálni magunkból, lehetőleg a legkisebb közönség előtt tegyük.”
Tulajdonképpen bármilyen okosságot mondhat, lévén ő az egyetlen don a sok paraszt között. Ismertetheti például a játékszabályokat, ami ahhoz képest, hogy az eredeti, ötszáz éve született commedia dell'arte darabban nem létezik az ő szerepe, nagy kiugrási lehetőség, így a belépésének minden idők legnagyobb színházi „Be”-jének kell lennie. A férjes fiatalasszony elcsábítását megannyi buktatóval, csavarral, cselszövéssel tálaló történetében okoskodó Don Antonio (Bálint András) megcsinálja a nagyon nagy „Be”-t, hogy aztán a színen másoknak is lehetőséget adjon megannyi idéző- és zárójel feloldására.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.