Jobline.hu

A személyes márkaépítés a sikeresség nélkülözhetetlen eszköze

Véleményt alkotunk a munkatársunkról, a sarki kisbolt eladójáról és az ismerőseinkről is. Címkéket aggatunk mindenkire, ahogy mások is ezt teszik velünk a mindennapok során. A personal branding azon várakozásoknak és elképzeléseknek összessége, ami mások fejében rólunk él. Mindenki rendelkezik ezzel, ha akarja, ha nem. Így a kérdés nem az, hogy szükséges-e foglalkozni vele, hanem sokkal inkább az, hogy mennyire tudatosan tesszük ezt. Énmárkája ugyanis nem csak Mark Zuckerbergnek van!

Jobline.hu

Ilyen szempontok alapján keresnek állást a hazai diplomások

A pénz nem minden – ezt tapasztalják a humánerőforrással foglalkozó cégek a hazai diplomás álláskeresőkkel kapcsolatban. A jó fizetésnél fontosabb a szakmai fejlődés lehetősége, ugyanakkor a munkavállalók többsége nem mobilis. A versenyképes diplomával rendelkező fiatal álláskeresők az utóbbi időben kritikusabbá váltak, mert válogathatnak a lehetőségek közül.

Jobline.hu

Tudja, mekkora információs hatalom került az álláskeresők kezébe?

Egyre több kiválasztási szakember tapasztalja, hogy hatalomváltás ment végbe a toborzás terén: az álláskeresők átvették a kezdeményezést. A pályázók immár nem tűrik, ha gyenge a munkáltatói márka, lassú a kiválasztási folyamat és általában kellemetlen a jelölti tapasztalat.

Jobline.hu

Így építs nőként karriert 3 egyszerű lépésben

A karrierépítéshez úgy érdemes hozzáállni, mint egy nyaralás megtervezéséhez. Ahogy nem érdemes az utolsó pillanatban kapkodni a megfelelő szállás megtalálásával és lefoglalásával, a nélkülözhetetlen útravalók beszerzésével vagy csomagolással, a karrierépítés esetétben is érdemes pontról pontra haladni a teendő listán. Te is tudatosan és hosszú távra tervezel? Akkor ott a helyed május 16-án a Jobline Női Karriernapon!

1 2 3 4 5 6

Az oldalon elhelyezett tartalom a Jobline.hu közreműködésével jött létre, amelynek előállításában és szerkesztésében a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.