Enyhén bizarr, de mostantól már lakóautóval is kabriózhatunk
Nem tudni, hogy vásárlói oldalról mekkora nyomást érzékelt a gyártó a témában, mindenesetre itt az első nyitható tetejű lakóautója.
Nem tudni, hogy vásárlói oldalról mekkora nyomást érzékelt a gyártó a témában, mindenesetre itt az első nyitható tetejű lakóautója.
Ezúttal a motor előmelegítés egy igazán egyedi és nem éppen veszélytelen módjára esett a választás.
Ennek a kamionosnak nagyon sietős dolga volt egy német főúton, amely felől nem is hagyott kétséget a többi közlekedő számára.
Nagyobb, erősebb, okosabb. A GMC így jellemzi legújabb modelljét, melynek fizimiskáját nem szívesen látnánk viszont a visszapillantó tükrökben.
A taxis a buszmegállóba parkolt, a buszsofőrnek ez nem tetszett, ezután jött a pofonváltás.
Elzárt település viszont nincs az országban.
A csehek kompakt újdonságának legolcsóbb kivitele mintegy 5,5 millió forintos áron startol.
A francia avantgárd mindig tiszteletre méltó művészeti törekvés volt és kétségtelen, hogy a legfiatalabb francia márka a DS legújabb modellje is erőteljesen eltér a jelenlegi autók többségétől. Szalont nyitottak Budapesten és bemutatták az újdonságot.
A Hyundai hamarosan autókba kerülő fejlesztése révén minden korábbinál biztonságosabbá válhat a közúti közlekedés.
A rendszerváltozás éve volt, és ahogyan sok más mindent, a szocialista autókínálatot is kisöpörte a következő néhány év. Az akkor új autók pedig mára – jól megőrzött állapotban – milliós ritkaságok lettek.
A Skoda új crossover modelljét élőben először a márciusi Genfi Autószalonon láthatjuk majd.
Vázoljuk, hogy néhány évtized múlva milyen lehet az autóversenyzés királykategóriája.
A felvétel két főszereplője igen komoly pénzbírságot kapott volna, ha a történtekre a rend őrei előtt kerül sor.
Nincsenek olyan menő szárnyas ajtói, mint a Tesla Model X-nek, de azon túlmenően a kínai Xpeng G3 teljesen olyan, mint amiről koppintották.
Akadnak olyan autók, melyeket már egy lakókocsi is alaposan leterhel. És van olyan pickup, aminek tucatnál több ilyen vontatmány sem jelent különösebb gondot.
Az autóban utazott a három gyerek mindkét szülője, akik a kis faluból Budapestre indultak munkát keresni.
A japán gyártó a közeljövőt illetően igen fontos szerepet szán ennek a tisztán elektromos hajtásláncú városi kisautónak.
A sötét hangulatú SUV hatalmas utasterében az elképzelhető legnagyobb kényelemben lehet utazni.
Pontosabban az M100-as, mely Esztergomon és Bicskén át vezetné a Budapestet nyugatról elkerülő forgalmat. Jó hír: megmenekül a budai hegyvidék, rossz hír, talán sohasem tehermentesül Budapest teljesen az átmenőforgalomtól.
Megrepedhet az üzemanyag-vezeték, ezért megelőző javítást végeznek el rajtuk. Két évjárat érintett.