Lehet, hogy a jövő elektromos, de a Volkswagen megint milliárdokat fektet a belső égésű motorokba
Csekély 23 ezer milliárd forintot most a “régi technológiára” költenek inkább.
Csekély 23 ezer milliárd forintot most a “régi technológiára” költenek inkább.
Íme a BMW M3 Touringhoz hasonló erejű, de annál különlegesebb vadonatúj bajor sportkombi.
Az elütött férfit kórházba kellett szállítani.
Nem, ez nem egy újabb magas építésű SUV, és nem is egy újabb hibrid vagy elektromos járgány.
A zöld rendszámos új Volkswagen Golf kétféle változatban kapható, a kombinált hatótáv meghaladja az 1000 kilométert.
Kerülni Örkénynél, az 5-ös főút felé lehet.
Ez a kiváló állapotú “Opa’s Benz” képzeletben a 70-es évek végére repít vissza bennünket.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A dobálást lehet, hogy poénnak szánták, de nem igazán az.
Nem ez az első alkohol a Tesla fegyvertárában.
Egy QR-kód révén lehet leolvasni az akku „személyes” adatait.
A vétlen autós maradandóan megsérült az ütközésben.
A balesetben utasa, egy kisfiú is megsérült.
Szerencsére nem végződött tragédiával, érdemes tanulni belőle.
Most pedig jön a főszezon.
A kényelmes és tágas elektromos Audi SQ6 e-tron simán legyorsul egy ordító V8-as Ferrari 360-as sportkocsit.
A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.
Megkezdődött az immár kézi váltó nélküli új Volkswagen Golf GTI forgalmazása.
Az ilyesmi a tökéletes pajtalelet.
Oda-vissza és meg egyszer megcsinálta.