Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Már akkor is sokan utálhatták a párhuzamos parkolást.
A parkolási asszisztensek mára egyre jobban elterjedtek, kamerák, szenzorok sőt akár automata rendszerek végzik el a műveletet helyettünk.
Mint látszik, a problémára korábban is létezett, egy kaliforniai feltaláló például 1933-ban az alábbi ötletet mutatta be. Az ötödik kerék lényege, hogy munkára fogták a pótkereket, amely kocsi hátulján kapott helyet. Parkolásnál leereszkedett, megemelte a kocsi hátulját és segített oldal irányba manőverezni a járművet.
La quinta rueda para aparcar… Ya podian haberla dejado!
La de problemas que nos habria evitado este invento si lo trajesen todos los coches de serie, sobre todo a alguna que otra mujer a las que siempre se les da peor aparcar.
A megoldás kijelenthető, hogy nem terjedt el, igazából nem tudni pontosan miért, de az egyik indok vélhetően, hogy jelentősen megemelte volna a járművek vételárát, ami miatt egyik gyártó sem vállalta be. A feltalálója, bizonyos Brooks Walker sokáig tökéletesítette találmányát, amelynek a korai szabadalmi rajza is megvan.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.