szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

„DAL-e” egyelőre junior pozícióban dolgozik, az ügyfelek alapvető kérdéseire válaszol.

A dél-koreai Hyundaira nem lehet azt mondani, hogy nem elég innovatív vállalat. Beszálltak a repülőautós üzletágba, gyártanak hidrogénnel üzemelő kamionokat, és közben még olyasmikkel is foglalkoznak, mint a robotizáció.

Egyik legfrissebb termékük DAL-e, amely nem más, mint egy autókereskedés asszisztense. A robotprojekt felfutását, mint sok más automatizált szolgáltatást, a COVID–19-járvány gyorsította fel, és az első üzletben Szöulban, már lehet is találkozni az robot alkalmazottal.

©

A szimpatikus külsejű asszisztens mintegy 80 kilós és 160 centi magas. A feladatai közé tartozik a beérkező ügyfeleket fogadni, sőt figyelmeztetni, ha nem viselnek maszkot. De temészetesen képes technikai adatok, illetve kérdések megválaszolására is az autókkal kapcsolatban. A robot teljesen szabadon mozoghat a kereskedésben, és oda megy, ahol éppen szükség van rá.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

 

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!