Mára sajnos már kevés jó állapotú példány maradt fel a típusból, mi viszont most találtunk egyet, ami ráadásul éppen új gazdára vár. Íme:


A mellékelt képeken látható, Németországban a második tulajdonosa által árult vörös példány 1990-ben látta meg a napvilágot és a kilométerórája kevesebb, mint 200-as értéket mutat.


Az RM Sotheby's online árverésén előreláthatólag 75-90 ezer euró, vagyis mintegy 27-32,4 millió forint magasságában cserélhet majd gazdát a védőfóliás utasterű kocsi.

Az 1987 őszén debütált Delta HF Integrale elsősorban a kiszélesített karosszériája, módosított lökhárítói, illetve 14 helyett 15 colos kerekei révén különböztethető meg az egy évvel korábban kijött Delta HF 4WD-től.

A Delta HF Integrale 2 literes 4 hengeres 8 szelepes benzinmotorja a korábbinál nagyobb turbónak köszönhetően 185 lóerős teljesítményt ad le. Az 1989-ben debütált és a 8 szelepes mellett párhuzamosan gyártott 16 szelepes változat 200, majd pedig később 210-215 lóerős teljesítményt adott le.

A mellékelt fotókon látható példány egy kereken 200 lóerős Delta HF Integrale 16V, melynek kapcsán említést érdemel többek közt a Recaro sportülés, a napfénytető, illetve a februárban megejtett szerviz.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.