Az eredeti Opel Manta 50 éves születésnapját nehéz lett volna méltóbban megünnepelni, mint egy ilyen koncepcióval, amely egyszerre nagyon retro és nagyon modern. A néhai Manta négyhengeres motorját egy 31 kWh-es akkumulátor és egy villanymotor váltotta fel, amely 147 lóerőt küld a hátsó kerekekre, valójában többet, mint bármelyik eredeti Opel Manta anno.
A Manta GSe egyik legnagyobb trükkje a megjelenése mellett, hogy még egy négyfokozatú kézi sebességváltóval is felszerelték - hasonlóan az eredeti Mantához. Ez rendkívül ritka megoldás az elektromos autókban, melyeknek általában nincs is ilyen mechanikai egysége. A Manta GSe menetközben egyébként negyedik fokozatban hagyható, ilyenkor ugyanúgy működik, mint bármely más elektromos autó, az első sebességfokozatot feltehetően egy kis gumifüstölés lehetőségét nyújtja.
A belső tér is kellemes keveréke a réginek és az újnak. A retro funkciók közé tartozik a háromküllős kormánykerék és a kerek műszerek, bár digitális kijelzőn, és az Opel egy 12 colos képernyőt is integrált a kocsi műszerfalába, amely a létfontosságú vezetési információkat jeleníti meg.
A Manta GSe sajnos egyelőre egyszeri alkalom az Opelen belül, igaz 2019-ben a Peugeot (amely az Opelhez hasonlóan a PSA-csoport része) bemutatta az e-Legend koncepciót, amelyet erősen az 504 Coupé dizájnja ihletett és legalább ilyen megnyerően nézett ki.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.