Egy Ferrari Enzo megdöntötte az eddigi online aukciós árrekordot
A különleges olasz sportkocsiért több mint 800 millió forintnyi dollárt fizetett új tulajdonosa.
A különleges olasz sportkocsiért több mint 800 millió forintnyi dollárt fizetett új tulajdonosa.
Tényleg bármit, csak akarni kell.
Hivatalosan ë-C4 néven jön az újdonság.
A német népautóból eddig közel 40 millió darabot gyártottak, ez közülük az egyik legizgalmasabb.
A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.
Két és fél év alatt több mint négyszeresére nőtt a számuk.
A Volkswagen konszern cseh márkája leleplezte az Octavia szabadidő-autós új változatát.
Van itt minden a gyorshajtástól a piros figyelmen kívül hagyásáig.
Ebből a jelentősen 600 lóerő feletti luxuslimuzinból alig több mint tucatnyi példány készül.
Az európaiak leginkább VW Golfból ülnek át a jelentősen drágább Tesla Model 3-ba.
Nem éppen olcsó, de kétségtelenül sokkal egyedibb tőle az autó.
Egy uniós szabály szerint az elektromos autóknak is kötelező hangot adniuk. Korántsem mindegy azonban, melyik gyártó hogyan oldja meg a feladatot.
Extrém terhelést jelent az ingyen parkolás a fővárosi, kisebb utcák számára, miközben a forgalom még nem érte el szokásos szintet Budapesten. Országosan viszont lényegében az autóforgalom már ugyanott tart, mint a járvány miatti korlátozások előtt.
A férfi egy évig nem ülhet a volán mögé és 170 ezer forintot is be kell fizetnie.
Az olasz gyártó környezettudatos haszonjárművét elsősorban városi használatra szánják.
A Facebookon keresztül keresett autó híre úgy tűnik eljutott az illetékesekhez is.
Mostantól nincsenek új autók a márka magyar honlapján.
Vázoljuk, hogy hogyan mutatna a sportautó praktikusabb kivitele.
A BKK megszavaztatja a budapesti sofőröket.