A valaha készült legerősebb széria Audi, íme az RS e-tron GT villanyautó
Az Audi méretes elektromos autója a Porsche Taycan technikáját vonultatja fel.
Az Audi méretes elektromos autója a Porsche Taycan technikáját vonultatja fel.
A kompakt szabadidő-autó első körben két benzines és egy dízel kivitelben rendelhető.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.
Az újdonság alig 2,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A négykarikás német szupersportkocsiból ez az egyetlen ilyen kivitelű példány létezik.
Itt minden részlet sporttörténeti utalás.
Az újdonsággal 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromos módban.
A több mint 20 éve gyártott sportkocsit a jelenlegi formájában már nem gyártják sokáig, de addig várható egy-egy látványosabb sorozat belőle.
Európa legnagyobb tetőre épített napelemparkja készült el az Audi telephelyén.
Az egyik legfrissebb autóipari trend, hogy távolról kapcsolnak be új funkciókat egy autóban. Mindezt persze jó pénzért.
A plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos módban maximum 140 km/h-val képes gurulni.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A vádirat szerint Rupert Stadler tudott a dízelmotoroknál alkalmazott manipulációkról és utasítást adott az érintett gyártmányok forgalmazására.
A négykarikás márka középkategóriás modellje nemcsak erősebb, hanem szélesebb is lett.
Megérkezett a Q5 kevésbé praktikus, enyhén sportosabb megjelenésű kiadása.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.
A 620 lóerős újdonságból alig néhány tucat példány készül.
A három villanymotorral felvértezett divatterepjáró minden korábbinál komolyabb menetdinamikával kecsegtet.
Az évente legyártott kétmillió motor mellett Győrben több mint húsz éve készülnek autók is.