Megszűnik a „legendás” Akácfa utcai pótdíjbefizető-iroda
Viszont három új helyszínen is be lehet majd fizetni a büntetéseket.
Viszont három új helyszínen is be lehet majd fizetni a büntetéseket.
Jóval több kimaradás és baleset volt a BKV-nál 2018-ban, mint a megelőző évben, ebben a munkaerőhiány és a járművek elöregedése is szerepet játszott. A villamosok átlagéletkora például majdnem 35 év. A cég emiatt jóval kevesebb szolgáltatási díjat kapott a kelleténél. 2019-re 15 milliárd forintos veszteséget várnak.
Olvasónk fotózta le, ahogy a budapesti 119-es busz egyik szerelőnyílásának fedele hiányzik, és egy nagy lyuk tátong az utastérben.
Mindkét tettét megmagyarázta a Blikknek. Elismerte, néha elönti a düh, de szerinte egyik eset sem egészen úgy történt, ahogyan az elterjedt.
A metró újpesti szakaszának felújítása már véget ért, de a középső még el sem kezdődött. Hétvégenként mégis pótlóbuszozni kell a vonalnak ezen a részén is. A BKV elárulta, hogy miért.
A BKV szerint balesetveszélyes volt, hogy a gyerekek a jármű elején található ablak előtti magaslaton ültek.
A déli szakasz felújítása miatt. A metró május 1-jén is Újpest-központ és a Nagyvárad tér között közlekedik.
Minden az eredeti tervek szerint halad a közlekedési vállalat szerint a vonalak összekötésének ügyében.
A rendőrök a bejelentés után 12 perccel a Teréz körúton elfogták a bántalmazót.
Egyre kevesebb teljes állású munkavállaló dolgozik a közlekedési cégnél, de a részmunkaidősökkel pótolnák őket.
Módosította a BKK a VT-Arrivával buszos személyszállításra kötött szerződését, mert az eredeti keret kevés volt. Az ok a reptéri buszjárat sűrítése és a metrópótlás.